Оператор, център за обаждания с казахски език
TELUS Digital е иноватор, който създава, изгражда и предоставя следващо поколение дигитални решения на редица световни брандове в областта на обслужването на клиенти. С екип от над 4,500 души в София и Пловдив, TELUS Digital Bulgaria е най-големият работодател в Customer Experience (CX) индустрията и Business Process Outsourcing (BPO) сектора в България.
Общо служителите на глобално ниво наброяват над 70,000. Компанията предлага възможност за дистанционна работа, гъвкаво работно време и проекти в областта на финтех, хайтек, туризъм, здравеопазване и гейм индустрията.
Какви ще бъдат задълженията ти:
Обслужване на клиенти по телефон, имейл, социални медии, чат или тикетинг система на съответните изискуеми езици по проекта;
Оказване на съдействие на клиенти по различни случаи и поводи;
Помагане на общността, ползваща платформата на клиента и решаване на казусите точно, своевременно (бързо) и с дължимата съпричастност;
При обслужване на потребители на платформата на клиента, служителят е длъжен
да подкрепя мисията на клиента; да демонстрира пристрастие към това, което е правилно за общността; да изследва и разрешава проблеми, докладвани в платформата на клиента;
да прилага Общите условия на клиента; да преглежда
докладваното съдържание в рамките на уговореното време;
Предоставяне на отлично клиентско обслужване и техническа поддръжка;
При провеждане на обучение, служителят следва да бъде възприемчив към обратната връзка и да желае да подобри постиженията си;
Събиране, анализиране и пазене на данни и знания за продукти и/или платформите на клиента;
Следване на инструкциите за провеждане на разговори/ отговори на писменни запитвания;
Умение за работа под напрежение, в динамична и бързо развиваща се среда;
Придържане към предварително заложените критерии за качество на обслужването;
Поддържане на добрия имидж на Работодателя и на Клиента;
Изпълняване на всички задачи, поставени от прекия ръководител и съобразени с позицията на служителя;
Какви са нашите очаквания:
Добро ниво на владеене на казахски език;
Комуникативност, адаптивност и умения за приоритизиране;
Желание за развитие и усъвършенстване;
Индивидуален подход към всеки клиент;
Нашето предложение към теб:
Стабилна работа и възможност за кариерно развитие;
Трудов договор за срок от 18 месеца, 8 часов работен ден, редовно, 6 месеца изпитателен скор, възнаграждение между 2000 и 2500 лв. бруто;
Гъвкав работен график, съобразен с нуждите ти;
Страхотна работна атмосфера в един от най-добрите офиси в София 50+ Специални придобивки
Допълнително здравно осигуряване;
Въвеждащи и последващи обучения;
Бонуси при препоръчване на служители.
Ние можем да ти дадем шанса да стартираш кариерата си СЕГА!
Изпрати ни своето CV!
* Кандидатствайки по тази обява, ти биваш автоматично включен в процеса по
подбор. Ако успешно преминеш всички стъпки, ще имаш възможност да насрочиш
интервю в удобно за теб време. Очакваме те!