Ново търсене  

Често задавани въпроси - Информация за работодатели

Публикувано от: Zaplata.bg
19 Февруари, 2019 г.
Често задавани въпроси - Информация за работодатели
Снимка: shutterstock

Като работодател искам да знам какви услуги ще ми бъдат предоставени❓

✅ Като работодател ще ви бъдат предоставени следните услуги:


Искам да публикувам обява за работа, но как става това❓

✅ Отивате в графа "Обяви и кандидати" и натискате бутон "Публикуване на нова обява". Попълват се всички задължителни полета, след което се определя типа на обявата. Тя ще бъде публикувана след проверка от администратор.


Искам да попълня правилно данните за фирмата. Как да го направя❓

✅ Необходимо е да попълните Юридическо име на фирмата/организацията, без да въвеждате кавички, булстат на организацията, пълно наименование на фирмата, МОЛ, Адрес на регистрация и No. по ДДС (ако има), брой служители, имейл и телефон на лицето за административен контакт.


Как да разбера кой е кандидатствал по определена обява❓

✅ В поле "Моят профил" - "Обяви и кандидати", от дясно се вижда броят на получените кандидатури. Като работодател ще получите известие за новите кандидати, по конкретна обява.


Как и къде мога видя автобиографията на кандидатстващия❓

✅ Работодателят може да види информация за кандидатите, чрез профила си в Zaplata.bg. В случай, че желае да отвори нечия автобиография, е необходимо да натисне върху името на кандидатстващия, ако кандидатът е кандидатствал без регистрация е необходимо да изтеглите файла.


Като работодател имам ли право на достъп до всички автобиографии❓

✅ Имате достъп до всички автобиографии в рамките на 3 месеца, след кандидатстване. Ако даден кандидат желае да оттегли своята кандидатура, тя бива изтривана от вашата база данни с кандидати, а той ще бъде уведомен. Всички други автобиографии се изтриват автоматично, след третия месец от датата на кандидатстване.


Какви правомощия има профилът ми на работодател❓

✅ Може да публикувате актуалните си предложения за работа и да разглеждате кандидатури  (автобиографии) по обявите ви. Освен това при заплащане на допълнителни услуги, имате възможност да получите достъп до база от анонимни CV-та в ИТ сферата, с които можете да осъществявате контакт.

Още полезни обяви
Още полезни статии
Важно умение за лидерство - умствена издръжливост
Често ли се сблъсквате със ситуации на работното място и у дома, където сте под натиск от околната среда или даден човек? Случва се и така: работата ви е критикувана със и без причина, вашите действия, ценностни и способности непрекъснато се обезценяват, вие като човек сте унижавани и т.н. Коя реакция е най-често проявяваната? Агресия, обида, безсилие пред обстоятелства, депресия и т.н. Как можете да реагирате различно? От гледна точка на психологията, терминът психическа издръжливост означава определена съпротива на човека срещу жизнения натиск. Психологически устойчивите хора не са емоционално въвлечени в ситуацията, следователно е по-лесно да се справят с извънредните ситуации на работното място, те се адаптират по-бързо към прекомерното внимание на обществото, по-лесно намират общ език със средата си. Най-важното е, че те запазват своята енергия и цялост на личността. Някой хора ежедневно са подложени на натиск от страна на шефа, колегите, роднините, а други са значими хора, свикват / адаптира се към този натиск и спират да реагира на него. Това важно умение не възниква у всички, а в малък брой от мнозинството. Какво да правим останалите? Добрата новина - менталната издръжливост може да се тренира. Способността на хората да се контролират/да издържат на удара (изберете метафората, която повече ви допада) и да не се поддават на провокациите на онези, които ги притискат, е състояние за поддържане на психическото здраве в продължение на много години. Там, където манипулацията се контролира - започва издръжливостта. Най-важното житейско умение за офиса и дома.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Рестартиране на кариера? Време за размисли
„Познайте сам себе си.” Платон Решихте да промените коренно дейността си, „пораснахте и надраснахте“ съществуващата си позиция, имате желание да реализирате хобито си ... Откъде да започнем? Погледнете по-отблизо себе си, внимателно слушайте гласа на интуицията си, не забравяйте за вашите желания или мечти - заемете се със самопознанието. И точно след подобно предложение, Клиентът, който беше дошъл на консултацията с цел да промени съществуващата траектория на кариерата си, каза: „Не съм склонен/на към рефлексии. Искам да обсъдим новите възможности и да предприемем действия“. Или самият той предлага начини да проучи ситуацията си: „Нека направим одит на моите таланти. Дайте някакъв вид тест или въпросник за кариерно ориентиране. ' Приятели, Гугъл ще помогне. Това не е за мен. Има въпросници, има тестове. НО! Работя с вашата индивидуалност, с уникалността на вашата личност, така че без да познавате себе си, не мога да пристъпя към истинската ви цел. И преди да зададете важните въпроси за изграждането на план за преминаване към новата Ви кариера, предлагам да разгледате следните теми: вашите интереси днес; какви ценности са важни за вас; вашите таланти; каква работна среда искате да имате; какво е състоянието на кариерата Ви днес. Тези въпроси ще ви насочат към вашите цели. Примерите за успешно рестартиране на кариерата ще започнат именно с тези размисли.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Всички статии