Ново търсене  

Често задавани въпроси - Информация за работодатели

Публикувано от: Zaplata.bg
19 Февруари, 2019 г.
Често задавани въпроси - Информация за работодатели
Снимка: shutterstock

Като работодател искам да знам какви услуги ще ми бъдат предоставени❓

✅ Като работодател ще ви бъдат предоставени следните услуги:


Искам да публикувам обява за работа, но как става това❓

✅ Отивате в графа "Обяви и кандидати" и натискате бутон "Публикуване на нова обява". Попълват се всички задължителни полета, след което се определя типа на обявата. Тя ще бъде публикувана след проверка от администратор.


Искам да попълня правилно данните за фирмата. Как да го направя❓

✅ Необходимо е да попълните Юридическо име на фирмата/организацията, без да въвеждате кавички, булстат на организацията, пълно наименование на фирмата, МОЛ, Адрес на регистрация и No. по ДДС (ако има), брой служители, имейл и телефон на лицето за административен контакт.


Как да разбера кой е кандидатствал по определена обява❓

✅ В поле "Моят профил" - "Обяви и кандидати", от дясно се вижда броят на получените кандидатури. Като работодател ще получите известие за новите кандидати, по конкретна обява.


Как и къде мога видя автобиографията на кандидатстващия❓

✅ Работодателят може да види информация за кандидатите, чрез профила си в Zaplata.bg. В случай, че желае да отвори нечия автобиография, е необходимо да натисне върху името на кандидатстващия, ако кандидатът е кандидатствал без регистрация е необходимо да изтеглите файла.


Като работодател имам ли право на достъп до всички автобиографии❓

✅ Имате достъп до всички автобиографии в рамките на 3 месеца, след кандидатстване. Ако даден кандидат желае да оттегли своята кандидатура, тя бива изтривана от вашата база данни с кандидати, а той ще бъде уведомен. Всички други автобиографии се изтриват автоматично, след третия месец от датата на кандидатстване.


Какви правомощия има профилът ми на работодател❓

✅ Може да публикувате актуалните си предложения за работа и да разглеждате кандидатури  (автобиографии) по обявите ви. Освен това при заплащане на допълнителни услуги, имате възможност да получите достъп до база от анонимни CV-та в ИТ сферата, с които можете да осъществявате контакт.

Още полезни статии
7 полезни неща, които можете да правите по път за работа
Блогърът Лий Фишър разказа, защо е важно да прекарвате времето си по пътя към работа разумно, и предлага няколко ефективни дейности, които ще направят пътуването Ви удоволствие, докато чакате няколко часа в обществения транспорт или задръстването. Аудиокниги Най-добрият начин да прекарате времето си - да слушате аудиокниги. Можете да слушате художествена литература или нещо по-образователно. Във всеки случай, няма да Ви омръзне и в процеса ще научите нещо ново. Ако не сте любител на аудиокнигите, опитайте да слушате различни автори и да намерите някой, който Ви харесва. Ако все пак не Ви допада този формат, опитайте е-книгите. Научи език Изучаването на езици по пътя – продуктивно занимание. Почти всеки един от нас отдавна би научил някакъв език, но не го прави, поради липса на свободно време. Опитайте се да слушате образователни материали в метрото или автобуса. Ако сте зад волана, разбира се, няма да можете да гледате в екрана и да анализирате правописа, но нищо не пречи да развивате например речников запас и произношение. Ако искате да практикувате задълбочено, купете си аудиокурс от App Store или Google Play Store. Също така, не забравяйте, че YouTube е пълен с образователни видеоклипове, които ще Ви помогнат да усвоите основите. Направете списък със задачи По пътя можете да планирате работния си ден. Създаването на списък от задачи и организирането на Вашите мисли и цели, никога не вреди. Разбира се, това не е толкова полезно занимание, като четенето на книги и изучаването на език, но все пак е по-добре, отколкото да играете на телефона. Пишете Още един вариант – пишете. Напишете стихотворение, кратка история или поработете над следващата глава на книгата си. Независимо от това, дали сте опитен писател или просто искате да убиете малко време, опитайте се. За това можете да използвате дори най-простите приложения на телефона. Общувайте с приятели или семейството Опитайте се по пътя да позвъните на приятели или семейството си. Разбира се, не пречи да ги предупредите и да попитате, могат ли да говорят сутрин, или вечер, но ако те също като Вас работят, ще им бъде скучно докато се прибират от работа и вероятно ще се радват да поговорят с Вас. Социални мрежи или маркетинг Ако решите да прекарате времето си в социалните мрежи, не преглеждайте безкрайната новинарска лента. Пишете на приятели и семейството си. Запознайте се с нови хора, чиито интереси са сходни на Вашите. Използвайте социалните мрежи, за да общувате, а не за безсмислено прелистване. Ако сте креативен човек и се занимавате с някакъв проект от страната, където трябва да се популяризира или продава нещо, отделете му повече време. Правете маркетинг. Обновете социалните мрежи, напишете нещо в Twitter. Релаксация или медитация Ако пътят към работата е дълъг, а деня обикновено много изнервен, опитайте да се отпуснете и да медитирате. Ако се нуждаете от тласък за да започнете, изтеглете приложение за медитация. Там можете да настроите таймера, за да не пропуснете спирката си. Вземете със себе си слушалки. Те ще игнорират шума на градския транспорт. Максимизацията на продуктивността по време на движение, ще Ви помогне да не прегреете – особено ако живеете далеч от офиса. Тези допълнителни два часа път ще добавят още повече умора. Затова е важно да използвате това време разумно. Ако четете в движение или общувате с близки хора, ще се почувствате по-добре. Вие ще превърнете нещо скучно и изморяващо в нещо продуктивно.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
6 съвета за по-бързо намиране на работа
Една добра автобиография значително увеличава шансовете за намиране на работа. За съжаление, в интернет има много лоши съвети на тема, как правилно да го съставим. И макар една грешка да не Ви навреди много, по-добре е да я избегнете. Изданието Fast Company разговаря със специалисти по наемането и обсъжда най-често срещаните грешки, които кандидатите правят в техните автобиографии. Опитвате се да вместите всичко на една страница Вероятно сте чули съвет, че автобиографията трябва да се побере на една страница, но проучване на ResumeGo показва обратното. Работодателите са 2.3 пъти по-склонни да предпочитат кандидати с резюме от две страни , казва Питър Йънг, главен изпълнителен директор на ResumeGo. Ако задълбаете малко по-дълбоко, то тогава работодателите са 1,4 пъти по-склонни да предпочитат резюме от две страници, когато става въпрос за начални позиции, 2,6 пъти по-често - ако кандидатът претендира за длъжност от средно ниво и 2,9 пъти - ако заявката се изпраща за управленска позиция. Пишете кратко изложение В много автобиографии в самото начало се привежда обобщение, но това е загуба на време и пространство. „Много представители на дадена компания имат само няколко секунди, за да преценят вашия опит“, казва Сара Конърс, мениджър Човешки ресурси в WinterWyman. “Когато погледна автобиография, веднага отивам в секцията ”Опит от работата”, за да разбера какво е правил човекът и в кои компании е работил преди.” Конър предлага на кандидатите да посочат детайли за всяка работа , включително и постижения, проекти, както и размера на компанията и нейната индустрия. ”По-добре е да говорите подробно за Вашите качества в интервюто”, - добавя тя. Използвате графика Резюметата, които са пълни с изображения - например, графики и диаграми, вместо обикновени текстови блокове, изглеждат страхотно, но те могат да Ви струват работата , смята Рубен Морено, партньор на Blue Rock Search Group. “Към тях работодателите не се отнасят много добре. Има малка вероятност да имате късмет, ако търсите работа в разработка и други креативни индустрии, но е по-добре да се опитате да ги избягвате”, обяснява той. Същото може да се каже и за видеото, което не е поискано, добавя Стивън Ротберг, основател и президент на College Recruiter. „Много работодатели използват система за мониторинг на кандидатите и почти никой от тях не поддържа видео или графики“, казва той. Използвате универсално резюме Много често срещана грешка е, че кандидатите пишат, според тях, перфектното резюме и го изпращат на всяка свободна работна позиция, казва Кори Берки, директор по човешките ресурси в JazzHR. „Истината е, че такива модели не работят; Работодателите могат да ги видят от километър. Универсалното резюме изглежда мързеливо и непрофесионално”, - смята той. И въпреки, че това изглежда е най-лесният и най-удобният вариант, по-добре е да вложите повече време и да създадете уникална автобиография , която да отговаря на описанието на длъжността; така мениджърите ще могат да разберат, че сте подходящ за позицията. Избирате функционална автобиография Понякога наистина искате да създадете автобиография, която се фокусира върху уменията Ви, вместо да изброявате трудовия си опит в хронологичен ред, но това е голяма грешка, обяснява Джон Николаш, директор на Отдела по управление на кариерите в бизнеса във Флорида. “Първата ми мисъл, когато видя функционално резюме: “Какво се опитвате да скриете? ”. Моля, използвайте само хронологично резюме , в противен случай няма да получите работата”, казва той. Не пишете мотивационно писмо Много обяви за работа в интернет не изискват мотивационно писмо, но не пропускайте тази стъпка. Мотивационното писмо е ключова част от Вашата кандидатура, казва Мишел Тилис Ледерман, главен изпълнителен директор в Executive Essentials. „Писмото отговаря на въпроса „защо?”. - Защо тази позиция Ви интересува? Защо ни подхождате? Защо искате да работите в тази компания?”. Наех хора, след като прочетох мотивационното им писмо - казва тя. Ако можете да качите само един файл на сайта, комбинирайте мотивационното писмо и автобиографията в един документ, съветва Tillis Lederman. „Най-добрият вариант е да изпратите мотивационно писмо до работодателя, ако той е посочил контактите си, и да кажете, че сте качили автобиографията си в системата. Това е чудесен начин да се откроите."
Още »
Всички статии