Катeгории
Всички Авиация и летища Автомобили, Автосервизи, Бензиностанции Административни дейности Архитектура, Строителство и Градоустройство Банково дело и Финанси Бизнес, Консултантски услуги Военна дейност Детегледачки и Домашни помощници Дизайн, Криейтив, Видео и Анимация Държавна администрация Енергетика Застрахователна дейност Здравеопазване (Медицински работници) Изкуство, Развлечение, Промоции Инженерни дейности Контакт центрове (Call Centers) Логистика, Спедиция Маркетинг, Реклама, PR Медии Морски и Речен Транспорт Научна и изследователска дейност Недвижими имоти Образование, Курсове Охрана Почистване и грижи за дома/офиса Право, Юридически услуги Преводи Производство Ремонт, Сервиз, Поддръжка Ресторанти, Заведения Салони за красота Селско и горско стопанство Спорт, Кинезитерапия, Рехабилитация Счетоводство, Одит Телекомуникации Туристически агенции Търговия, Продажби - (Продавачи и помощен персонал) Търговия, Продажби - (Управители и експерти) Фармация Хотели Човешки ресурси Шофьори и куриери Друго
Всички Авиация и летища Автомобили, Автосервизи, Бензиностанции Административни дейности Архитектура, Строителство и Градоустройство Банково дело и Финанси Бизнес, Консултантски услуги Военна дейност Детегледачки и Домашни помощници Дизайн, Криейтив, Видео и Анимация Държавна администрация Енергетика Застрахователна дейност Здравеопазване (Медицински работници) Изкуство, Развлечение, Промоции Инженерни дейности Контакт центрове (Call Centers) Логистика, Спедиция Маркетинг, Реклама, PR Медии Морски и Речен Транспорт Научна и изследователска дейност Недвижими имоти Образование, Курсове Охрана Почистване и грижи за дома/офиса Право, Юридически услуги Преводи Производство Ремонт, Сервиз, Поддръжка Ресторанти, Заведения Салони за красота Селско и горско стопанство Спорт, Кинезитерапия, Рехабилитация Счетоводство, Одит Телекомуникации Туристически агенции Търговия, Продажби - (Продавачи и помощен персонал) Търговия, Продажби - (Управители и експерти) Фармация Хотели Човешки ресурси Шофьори и куриери Друго AI/ML Engineer, Data scientist Cloud Computing Specialist/Engineer Customer Support DBA, Big Data Engineer Desktop Developer Embedded Engineer ERP, CRM Developer Game Developer IT Recruitment / HR / Office Manager IT Sales/Marketing Specialist IT Senior Management, Team Lead IT Trainer/Instructor Mobile Application Developer Network Engineer, Sybercecurity Specialist Project Manager, Business Analyst Quality Assurance/Testing Engineer SEO System Administrator, DevOps Technical Support Technical Writer/Documentation Specialist UI/UX Designer, Arts Web Developer ИТ - Разработка/поддръжка на софтуер ИТ - Разработка/поддръжка на хардуер
Добавено в твоите Избрани обяви

Обяви за Работа за Контакт центрове (Call Centers) в София

Добавено в Избрани
от 1804 до 2319 лв. бруто
гр.София / 13 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 11 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 10 Декември
Добавено в Избрани
от 2319 до 4357 лв. бруто
гр.София / 10 Декември
Добавено в Избрани
от 2061 до 2835 лв. бруто
гр.София / 10 Декември
Добавено в Избрани
от 1500 до 2000 лв. бруто
гр.София / 10 Декември
Добавено в Избрани
от 2200 до 2200 лв. бруто
гр.София / 09 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 21 Ноември
Добавено в Избрани
от 1400 до 1500 лв. бруто
гр.София / 12 Декември
Добавено в Избрани
от 3000 до 3500 лв. бруто
гр.София / 09 Декември
Добавено в Избрани
от 1100 до 2000 лв. бруто
гр.София / 09 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 22 Ноември
Добавено в Избрани
от 2700 до 2800 лв. бруто
гр.София / 13 Декември
Добавено в Избрани
от 1900 до 2300 лв. бруто
гр.София / 13 Декември

Кол центровете са сравнително ново явление у нас. Те са привлекателни поради добрите  заплати, гъвкавото работно време и липсата на изисквания за конкретна квалификация – достатъчно е доброто владеене на чужди езици. Ако искате да работите в call center в София, следете обявите за работа в Zaplata.bg.

Какви позиции за работа в кол център в София ще откриете

Предлагат се свободни работни места най-вече за оператори в call center, но също и за специалисти по поддръжката и по анализ и наблюдение на качеството. Владеенето на чужд език е задължително.

В София има различни видове кол центрове. Те могат да обслужват както само компанията, която ги е създала, така и множество различни компании, ситуирани в различни части на света. Могат да са специализирани по индустрии (примерно – туризъм и резервации на хотели), но също да извършват аутсорсинг услуги за клиенти от множество браншове. Всичко това определя спецификата в работата на служителите в кол центровете.

Какво представлява тази професия

По същество работещите в call center осъществяват и поддържат контакт с крайните потребители. Това обикновено се случва по телефона, но може да е също чрез мейли и директен чат.

Връзката с тях се осъществява чрез входящи повиквания – по инициатива на самите клиенти, които излагат своите проблеми, въпроси, жалби и очакват адекватна помощ за разрешаването им. Когато операторът не е в състояние да реши случая сам, според разработения механизъм прехвърля обаждането към съответното техническо звено.

Изходящите повиквания са ориентирани към вероятни клиенти и имат за цел продажбата на стоки или услуги, както и изпълнението на маркетингови задачи.

Какви чужди езици са предимство при кандидатстването за такава позиция

Най-масово използвани са основните европейски езици:

  • английски;
  • немски;
  • френски;
  • испански;
  • италиански.

Обявите за работа дават предимство на кандидатите, които могат да работят с няколко чужди езика. Колкото по-рядък е чуждият език, който владеете, толкова по-сигурно е назначаването ви в избрания call center и на толкова по-висока заплата можете да разчитате.

Как Zaplata.bg помага в избора ви

Разбира се – като ви дава пълната информация за свободните работни места в кол центровете в София. От обявите за работа тук можете да разберете повече за характера на предлаганата работа, за условията, заплатите и бонусите, на които бихте могли да разчитате.

Регистрирайте се в Zaplata.bg и се възползвайте от опциите за улеснено следене на информацията и автоматично кандидатстване.

Разгледайте още:

Работа за ел инженери осветление Свободни позиции за зъботехници Обяви за работа за спортни треньори

Препоръчани компании:

Полезни статии:

Важно умение за лидерство - умствена издръжливост
Често ли се сблъсквате със ситуации на работното място и у дома, където сте под натиск от околната среда или даден човек? Случва се и така: работата ви е критикувана със и без причина, вашите действия, ценностни и способности непрекъснато се обезценяват, вие като човек сте унижавани и т.н. Коя реакция е най-често проявяваната? Агресия, обида, безсилие пред обстоятелства, депресия и т.н. Как можете да реагирате различно? От гледна точка на психологията, терминът психическа издръжливост означава определена съпротива на човека срещу жизнения натиск. Психологически устойчивите хора не са емоционално въвлечени в ситуацията, следователно е по-лесно да се справят с извънредните ситуации на работното място, те се адаптират по-бързо към прекомерното внимание на обществото, по-лесно намират общ език със средата си. Най-важното е, че те запазват своята енергия и цялост на личността. Някой хора ежедневно са подложени на натиск от страна на шефа, колегите, роднините, а други са значими хора, свикват / адаптира се към този натиск и спират да реагира на него. Това важно умение не възниква у всички, а в малък брой от мнозинството. Какво да правим останалите? Добрата новина - менталната издръжливост може да се тренира. Способността на хората да се контролират/да издържат на удара (изберете метафората, която повече ви допада) и да не се поддават на провокациите на онези, които ги притискат, е състояние за поддържане на психическото здраве в продължение на много години. Там, където манипулацията се контролира - започва издръжливостта. Най-важното житейско умение за офиса и дома.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Рестартиране на кариера? Време за размисли
„Познайте сам себе си.” Платон Решихте да промените коренно дейността си, „пораснахте и надраснахте“ съществуващата си позиция, имате желание да реализирате хобито си ... Откъде да започнем? Погледнете по-отблизо себе си, внимателно слушайте гласа на интуицията си, не забравяйте за вашите желания или мечти - заемете се със самопознанието. И точно след подобно предложение, Клиентът, който беше дошъл на консултацията с цел да промени съществуващата траектория на кариерата си, каза: „Не съм склонен/на към рефлексии. Искам да обсъдим новите възможности и да предприемем действия“. Или самият той предлага начини да проучи ситуацията си: „Нека направим одит на моите таланти. Дайте някакъв вид тест или въпросник за кариерно ориентиране. ' Приятели, Гугъл ще помогне. Това не е за мен. Има въпросници, има тестове. НО! Работя с вашата индивидуалност, с уникалността на вашата личност, така че без да познавате себе си, не мога да пристъпя към истинската ви цел. И преди да зададете важните въпроси за изграждането на план за преминаване към новата Ви кариера, предлагам да разгледате следните теми: вашите интереси днес; какви ценности са важни за вас; вашите таланти; каква работна среда искате да имате; какво е състоянието на кариерата Ви днес. Тези въпроси ще ви насочат към вашите цели. Примерите за успешно рестартиране на кариерата ще започнат именно с тези размисли.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Обяви по Email

След натискането на бутона "Абонирай ме", ще Ви изпращаме новите обяви по този филтър на посочения email и ще запазим филтъра в меню "Моите обяви по филтър", откъдето може да го редактирате или изтриете по-късно.