Административен сътрудник с румънски и немски език
Специалист по координиране на поръчки и техническа помощ за немскоговорящи клиенти (жена)
Длъжностна характеристика:
· индивидуални консултации и услуги за партньори на фирмата – полагащи опекунски грижи за възрастни хора и германски семейства;
· изчерпателно представяне на текущо предоставяните услуги и помощ при избора на оферта;
· оказване на помощ на партньорите по административни въпроси;
· цялостно обучение на партньорите по отношение на модела на сътрудничество;
· социален патронаж и координация на правилното изпълнение на задачите;
· наблюдение и реагиране в случай на възникване на проблеми.
Изисквания:
· комуникативен румънски език;
· комуникативен немски език;
· опит в отдел за обслужване на клиенти или в посредническа агенция по трудова заетост ще се смята за допълнително предимство;
· развити междуличностни умения;
· способност за работа под напрежение;
· силно изразена самостоятелност и умение за приоритизиране на дейностите;
· много добри умения за работа с компютър.
Ние предлагаме:
· интересна и изпълнена с предизвикателства работа в международна среда;
· атрактивно възнаграждение по трудов договор;
· разширена програма за медицински грижи;
· бързина и решителност при предприемането на действия;
· активен контакт с умънски и немски език и възможност за административно развитие.
· възможност за работа от вкъщи
За нас
Hausengel е семейна фирма, която от 2005 г. насам успешно работи в сферата на оказването на помощ в откриването на безопасна и проверена работна позиция на хора, които желаят да работят като гледачи на германски семейства. Ние сме група от силно проспериращи и динамично развиващи се съвместни предприятия, опериращи на седем европейски пазара. Благодарение на личния си опит знаем, че можем да постигнем успех само ако влагаме сърце в ежедневната си работа. Стани член на семейството на Hausengel, присъедини се към нас и се наслади на нашата комплексна грижа!
Телефон за контакт; +359 87 9888170 Биляна Венева