Специалист Комуникация с клиенти с Английски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е една от новите аутсорсинг компании на българския пазар и си търсят мотивирани специалисти да станат част от екипа им на позиция:
Специалист Комуникация с клиенти с Английски език
Основни отговорности:
- Комуникация с клиенти чрез емайл и чат;
- Предоставяне на информация за услугите на компанията;
- Поддържане на базата данни на компанията.
Компанията предлага:
- Отлично възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Ваучери за такси;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карта за спорт;
- Работно време Понеделник-Неделя на смени;
- 25 дни платен годишен отпуск;
- Възможност да станете част от новосформиращ се екип.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Високо ниво на Английски език (Ниво С1);
- Предишен опит в сферата на обслужване на клиенти ще се счита за предимство;
- Добри компютърни умения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.