Офис асистент/ка
Основни задачи и отговорности:
1. Отговаря за организирането на графика за прегледите;
2. Приема обаждания за записвания на часове за преглед;
3. Приема и организира поръчки от производственият цех за билкови тинктури;
4. Поддържа маркетинга на страниците, сайтовете и профилите на кабинетите и тинктурите;
5. Намиране на нови клиенти;
Изисквания за работа:
- Предимство са познания в областта на Маркетинга (завършен курс или специализация);
- Добри комуникативни способности;
- Отлични организационни умения;
- Прецизност към детайлите;
- Отговорен, умеещ да се самоорганизира и довежда до край поставените задачи;
- Възможност за самостоятелно вземане на решения и работа в динамична среда;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Организираност, инициативност, проактивност;
- Компютърна грамотност: опит с Google drive, работа със специализирани софтуерни приложения поддържани от Работодателя
- Опит на подобна длъжност е предимство;
Ние предлагаме:
- Работа в динамична среда с млади и позитивни хора;
- Отлични условия на труд и заплащане;
- Големи бонуси в зависимост от постигнатите цели; (не са включени в посочената заплата)
- Възможност за реално кариерно развитие;
- Назначаване на трудов договор към фирма Терис 2018 ЕООД
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани като поверителни и ще бъдат използвани само за целите на подбора.