Alba Call Center е компания, специализирана в предлагане на аутсорсинг
на процеси от маркетинговите и търговски дейности на бизнес партньори.
Във връзка с разширяване на дейността на фирмата, търсим да назначим
мотивирана и амбициозна личност с опит в сферата на продажбите на
финансови продукти, отговаряща на следните изисквания:
• Много добро ниво на говорим румънски език
;
• Добри комуникативни умения и подход към клиентите
;
• Умения за работа в екип и в динамична среда
;
• Ориентираност към постигане на цели и високи резултати
;
• Търговски умения
;
• Активност и самоинициативност
;
• Дисциплинираност и самоконтрол
;
• Опит в кол център се счита за предимство;
*втори език английски-предимство
Ние предлагаме:
• 8-часов работен ден
• Заплащане и атрактивна бонусна система
• Възможност за професионално развитие
• Обучения за придобиване на специфични познания и умения, свързани с работата и бъдещето развитие в компанията.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи .
Кандидатурата Ви ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.