Technical Support Agent with Italian and English (only emails, no night shifts)
For Bulgarian scroll down
Technical Support Agent with Italian and English (only emails, no night shifts)
We are Etikon Ltd and we are looking for a Technical Support Agent with very good Italian and good command of English for our customer - a manufacturer of multimedia devices, among others speakers, headphones, webcams, sound cards.
General responsibilities:
- First point of contact with the customer to support their query;
- Analyze customer requirements to give the best advice and resolve their query;
- Collaborate with other team members to provide high quality support.
Job requirements:
- Fluency in Italian;
- Good command of English;
- Reading comprehension and critical thinking;
- Availability to work Monday-Friday, 09:00h - 17:00h;
- Excellent interpersonal and communications skills;
- Willingness to learn and obtain new skills and competences;
- Ethics, Team work and Positive attitude;
- Working with Zendesk will be considered as an advantage;
- Previous experience is not required but it will be considered as an advantage.
What we offer:
- Professional on-boarding and on-going trainings;
- Competitive salary;
- Young team;
- Entry level position with many possibilities for future growth and development.
- Hybrid employment;
Are you willing to build up your career with us? - We’ll be happy to receive your resume in English!
*Your personal data is secure with us.
Служител техническо обслужване на клиенти с италиански и английски езици
Ние сме \\\\\\\"Етикон\\\\\\\" ООД и търсим агент техническо обслужване с много добър италиански език и добро владеене на английски език за наш клиент - производител на мултимедийни устройства, слушалки, уеб камери и звукови карти.
Основни отговорности:
- Отговаряне на клиентски запитвания;
- Анализ на случая, описан от клиента, с цел да се даде най-добрият съвет и да се разреши проблемът му;
- Сътрудничество с други членове на екипа, за да се предостави обслужване на високо ниво.
- Изисквания към позицията:
- Отлично владеене на италиански език (както писмен, така и говорим);
- Добро владеене на английски език;
- Ясен, кратък и убедителен стил на комуникация, проактивни умения за слушане;
- Готовност за работа от понеделник до петък, 09: 00 - 17: 00 ч.
- Отлични междуличностни и комуникативни умения;
- Готовност за учене и придобиване на нови умения и компетенции;
- Етика, работа в екип и позитивно отношение;
- Работата със Zendesk ще се счита за предимство;
- Предишен опит не се изисква, но ще се счита за предимство.
Какво предлагаме?
- Въвеждащо обучение;
- Конкурентно заплащане;
- Работа в млад екип;
- Позиция на начално ниво с много възможности за бъдещ растеж и развитие.
- Хибриден модел на работа
Готови ли сте да изградите кариерата си при нас? - Ще се радваме да получим Вашето резюме на английски език!
Ще се свържем само с одобрените кандидати.
* Вашите лични данни са защитени при нас.