Катeгории
Всички Авиация и летища Автомобили, Автосервизи, Бензиностанции Административни дейности Архитектура, Строителство и Градоустройство Банково дело и Финанси Бизнес, Консултантски услуги Военна дейност Детегледачки и Домашни помощници Дизайн, Криейтив, Видео и Анимация Държавна администрация Енергетика Застрахователна дейност Здравеопазване (Медицински работници) Изкуство, Развлечение, Промоции Инженерни дейности Контакт центрове (Call Centers) Логистика, Спедиция Маркетинг, Реклама, PR Медии Морски и Речен Транспорт Научна и изследователска дейност Недвижими имоти Образование, Курсове Охрана Почистване и грижи за дома/офиса Право, Юридически услуги Преводи Производство Ремонт, Сервиз, Поддръжка Ресторанти, Заведения Салони за красота Селско и горско стопанство Спорт, Кинезитерапия, Рехабилитация Счетоводство, Одит Телекомуникации Туристически агенции Търговия, Продажби - (Продавачи и помощен персонал) Търговия, Продажби - (Управители и експерти) Фармация Хотели Човешки ресурси Шофьори и куриери Друго
Всички Авиация и летища Автомобили, Автосервизи, Бензиностанции Административни дейности Архитектура, Строителство и Градоустройство Банково дело и Финанси Бизнес, Консултантски услуги Военна дейност Детегледачки и Домашни помощници Дизайн, Криейтив, Видео и Анимация Държавна администрация Енергетика Застрахователна дейност Здравеопазване (Медицински работници) Изкуство, Развлечение, Промоции Инженерни дейности Контакт центрове (Call Centers) Логистика, Спедиция Маркетинг, Реклама, PR Медии Морски и Речен Транспорт Научна и изследователска дейност Недвижими имоти Образование, Курсове Охрана Почистване и грижи за дома/офиса Право, Юридически услуги Преводи Производство Ремонт, Сервиз, Поддръжка Ресторанти, Заведения Салони за красота Селско и горско стопанство Спорт, Кинезитерапия, Рехабилитация Счетоводство, Одит Телекомуникации Туристически агенции Търговия, Продажби - (Продавачи и помощен персонал) Търговия, Продажби - (Управители и експерти) Фармация Хотели Човешки ресурси Шофьори и куриери Друго AI/ML Engineer, Data scientist Cloud Computing Specialist/Engineer Customer Support DBA, Big Data Engineer Desktop Developer Embedded Engineer ERP, CRM Developer Game Developer IT Recruitment / HR / Office Manager IT Sales/Marketing Specialist IT Senior Management, Team Lead IT Trainer/Instructor Mobile Application Developer Network Engineer, Sybercecurity Specialist Project Manager, Business Analyst Quality Assurance/Testing Engineer SEO System Administrator, DevOps Technical Support Technical Writer/Documentation Specialist UI/UX Designer, Arts Web Developer ИТ - Разработка/поддръжка на софтуер ИТ - Разработка/поддръжка на хардуер
Добавено в твоите Избрани обяви

Обяви за Работа за Контакт центрове (Call Centers)

Добавено в Избрани
от 2200 до 2600 лв. бруто
гр.София / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 2200 до 3000 лв. бруто
гр.София / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 1804 до 2319 лв. бруто
гр.София / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 1500 до 2000 лв. бруто
гр.София / 03 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 21 Ноември
Добавено в Избрани
от 1450 до 1550 лв. бруто
гр.Варна / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 3000 до 3500 лв. бруто
гр.София / 05 Декември
Добавено в Избрани
от 1400 до 1500 лв. бруто
гр.София / 05 Декември
Добавено в Избрани
от 1100 до 2000 лв. бруто
гр.София / 02 Декември
Добавено в Избрани
гр.София / 22 Ноември
Добавено в Избрани
от 800 до 2200 лв. бруто
България / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 2500 до 2700 лв. бруто
гр.Варна / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 3000 до 3400 лв. бруто
гр.София / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 2600 до 2800 лв. бруто
гр.София / 06 Декември
Добавено в Избрани
от 3000 до 3600 лв. бруто
гр.София / 06 Декември

Контакт центрове (Call centers)

Кол центрове са популярно място за реализация на младите хора. Това дава възможност за наскоро завършилите висшисти, които имат образование и отлични езикови умения, както и достатъчно ентусиазъм за да се заемат с една толкова динамична и разнообразна дейност, да натрупат стаж на една по-престижна длъжност.

Какво представлява работата в кол център

Контакт центровете, както още ги наричат, се отличават с това, че позициите тук са изключително динамични. Характерно е това, че за заетите не остава особено време за бездействие и безгрижие. С изключение на кратките почивки, работата изисква активно и постоянно динамично участие в процеса. Основните задължения на заетите са следните:

  • отговаряне на обаждания;
  • общуване с клиентите;
  • добро познаване на материята;
  • възможност да се реагира бързо и адекватно на всякакви казуси;
  • желание за оказване на съдействие на клиентите.

Какво е да си онлайн консултант

Онлайн консултантите са неделима част от всяка по-голяма фирма или компания, която предлага продуктите си на пазара. Тяхната цел е в разговор с клиента да го запознаят с различните продукти и услуги, помагайки му да избере това, което е най-подходящо за него.

Задължително трябва да познават предимствата и недостатъците на това, което се предлага. Важно е също да изслушват и разбират клиентите, така че да могат да им предложат най-точния съвет и да ги насочат в най-правилната посока.

Как да сте мотивирани на работното място

За да се чувствате мотивирани от трудовата си дейност, вие трябва да виждате ползите от нея. Това важи както за вас самите, така и за хората, към които е насочена вашата услуга.

Единственият начин е да се почувствате важни на позицията, която заемате и да усещате смисъла на това, с което се занимавате. Трябва да почувствате какви са ползите за вас и за отсрещната страна.

Трудно се намира мотивация когато не се вижда никаква перспектива за професионално и личностно израстване. Важна роля играе и възнаграждението, което трябва да отговаря най-малкото да посрещаме своите основни потребности, като дом, храна и облекло.

Как Zaplata.bg помага в избора ни

Zaplata.bg предлага най-голямата база от работодатели, които публикуват тук своите обяви за работа, опитвайки се да запълнят свободните работни места. Добиваме по-ясна представа за пазара, а също така увеличаваме шансовете си да намерим мечтаната работа.

Разгледайте още:

Работа в строителството строителство Свободни позиции в Франция за детегледачки Заплати за инженери топлоенергетика

Препоръчани компании:

Полезни статии:

Важно умение за лидерство - умствена издръжливост
Често ли се сблъсквате със ситуации на работното място и у дома, където сте под натиск от околната среда или даден човек? Случва се и така: работата ви е критикувана със и без причина, вашите действия, ценностни и способности непрекъснато се обезценяват, вие като човек сте унижавани и т.н. Коя реакция е най-често проявяваната? Агресия, обида, безсилие пред обстоятелства, депресия и т.н. Как можете да реагирате различно? От гледна точка на психологията, терминът психическа издръжливост означава определена съпротива на човека срещу жизнения натиск. Психологически устойчивите хора не са емоционално въвлечени в ситуацията, следователно е по-лесно да се справят с извънредните ситуации на работното място, те се адаптират по-бързо към прекомерното внимание на обществото, по-лесно намират общ език със средата си. Най-важното е, че те запазват своята енергия и цялост на личността. Някой хора ежедневно са подложени на натиск от страна на шефа, колегите, роднините, а други са значими хора, свикват / адаптира се към този натиск и спират да реагира на него. Това важно умение не възниква у всички, а в малък брой от мнозинството. Какво да правим останалите? Добрата новина - менталната издръжливост може да се тренира. Способността на хората да се контролират/да издържат на удара (изберете метафората, която повече ви допада) и да не се поддават на провокациите на онези, които ги притискат, е състояние за поддържане на психическото здраве в продължение на много години. Там, където манипулацията се контролира - започва издръжливостта. Най-важното житейско умение за офиса и дома.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Рестартиране на кариера? Време за размисли
„Познайте сам себе си.” Платон Решихте да промените коренно дейността си, „пораснахте и надраснахте“ съществуващата си позиция, имате желание да реализирате хобито си ... Откъде да започнем? Погледнете по-отблизо себе си, внимателно слушайте гласа на интуицията си, не забравяйте за вашите желания или мечти - заемете се със самопознанието. И точно след подобно предложение, Клиентът, който беше дошъл на консултацията с цел да промени съществуващата траектория на кариерата си, каза: „Не съм склонен/на към рефлексии. Искам да обсъдим новите възможности и да предприемем действия“. Или самият той предлага начини да проучи ситуацията си: „Нека направим одит на моите таланти. Дайте някакъв вид тест или въпросник за кариерно ориентиране. ' Приятели, Гугъл ще помогне. Това не е за мен. Има въпросници, има тестове. НО! Работя с вашата индивидуалност, с уникалността на вашата личност, така че без да познавате себе си, не мога да пристъпя към истинската ви цел. И преди да зададете важните въпроси за изграждането на план за преминаване към новата Ви кариера, предлагам да разгледате следните теми: вашите интереси днес; какви ценности са важни за вас; вашите таланти; каква работна среда искате да имате; какво е състоянието на кариерата Ви днес. Тези въпроси ще ви насочат към вашите цели. Примерите за успешно рестартиране на кариерата ще започнат именно с тези размисли.
Публикувано от: Zaplata.bg
Още »
Обяви по Email

След натискането на бутона "Абонирай ме", ще Ви изпращаме новите обяви по този филтър на посочения email и ще запазим филтъра в меню "Моите обяви по филтър", откъдето може да го редактирате или изтриете по-късно.