Офис асистент
Дружеството предлага работа за следните позиции:
- Офис асистент
- Отчетник
Предлагаме Ви:
👉 Сигурна работа с възможности за развитие в спокойна работна среда.
👉 трудов договор, със социални и здравни осигуровки и отлични условия за работа.
👉 Заплащането за позицията е в размер на 2 200 BGN при 5-дневна работна седмица и 8 часов работен ден. Годишният отпуск 20 дни.
Основни задължения:
• Поддържане на актуална документация и регистри (електронни и хартиени);
• Подпомагане на процесите по изготвяне на задания, заявки, справки и отчети;
• Съдействие при подготовка на договори и приложения с подизпълнители и партньори;
• Комуникация с общини и държавни институции относно съгласуване и разрешителни;
• Подготвя необходимите справки и отчети - към търговския и финансовия отдел;
- Работа със специализиран софтуер;
Изисквания към кандидата:
Задължително е всички кандидати да владеят добри познания при работа с Excel;
-Отлични комуникационни и организационни умения;
- Познаването на ЗУО и нормативни актове свързани с него е предимство.
-Задължителен опит:
-Разговори с клиенти по телефона;
-Самостоятелно обработване на постъпващи запитвания;
-Изготвяне и изпращане на оферти;
-Следене на входяща и изходяща кореспонденция по електронната поща;
-Архивиране и поддържане на документи;
Моля, изпратете Вашето CV тук или на [email protected]
Избраните кандидати ще поканим на събеседване.