Управител на сгради в режим на етажна собственост
Управител на сгради в режим на етажна собственост
Управител на сгради в режим на етажна собственост
*За нас:
-Ариете Хоум ЕООД е динамично развиваща се компания, специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост. Поради разширяване на дейността си, търсим енергична, амбициозна и силно мотивирана личност, която да се присъедини към нашия екип на позиция Мениджър на сгради в режим на етажна собственост.
*Вашите отговорности ще включват:
-Провеждане на срещи с клиенти и обсъждане на техните нужди;
-Изготвяне на предложения и оферти за предоставяните услуги;
-Организация и ръководене на Общи и периодични събрания на етажната собственост;
-Планиране, координиране и контрол на ремонтни дейности в сградите;
-Прилагане и поддържане на вътрешния ред в управляваните обекти;
-Изграждане и поддържане на актуална база данни за клиенти и обекти;
-Съхраняване и обработване на необходимата документация съгласно нормативните изисквания;
-Координация на ежедневната работа между клиенти, изпълнители, хигиенисти и поддържащ персонал;
-Редовни посещения на обекти съгласно предварително изготвен маршрут;
-Финансово отчитане – изготвяне на справки за приходи и разходи по обекти;
-Спазване и прилагане на ЗУЕС, ЗС, ЗУТ и други нормативни изисквания;
-Управление на процеса по събираемост на вземанията от клиенти.
*Вашият профил:
-Свободен от ангажименти към други работодатели или учебни заведения (семестриално завършил като минимум);
-Опит в продажбата на услуги – предимство;
-Отлични умения за самостоятелно водене на преговори;
-Представителен външен вид и професионално поведение;
-Способност за работа в екип и взаимодействие с различни типове хора;
-Умение за ефективно организиране на задачи и спазване на срокове;
-Високо ниво на компютърна грамотност;
-Шофьорска книжка кат. „В“ и активно шофьорско умение.
*Ние предлагаме:
-Работа в млад, сплотен екип и позитивна работна атмосфера;
-Трудов договор и социални осигуровки;
-Конкурентно възнаграждение;
-Осигурен служебен телефон;
-Гъвкаво работно време:
-Понеделник до петък, 09:00 – 18:00 (с 1 час обедна почивка);
-В дни за посещения по график: 11:00 – 20:00;
-Почивни дни – събота, неделя и всички официални празници.
*Документи за кандидатстване:
-Актуална снимка;
-CV.
*Кандидатствайте сега:
-Ако разпознавате себе си в описанието и сте готови да се включите в динамична работна среда, изпратете своето CV. Гарантираме пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите в съответствие със Закона за защита на личните данни.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
*За нас:
-Ариете Хоум ЕООД е динамично развиваща се компания, специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост. Поради разширяване на дейността си, търсим енергична, амбициозна и силно мотивирана личност, която да се присъедини към нашия екип на позиция Мениджър на сгради в режим на етажна собственост.
*Вашите отговорности ще включват:
-Провеждане на срещи с клиенти и обсъждане на техните нужди;
-Изготвяне на предложения и оферти за предоставяните услуги;
-Организация и ръководене на Общи и периодични събрания на етажната собственост;
-Планиране, координиране и контрол на ремонтни дейности в сградите;
-Прилагане и поддържане на вътрешния ред в управляваните обекти;
-Изграждане и поддържане на актуална база данни за клиенти и обекти;
-Съхраняване и обработване на необходимата документация съгласно нормативните изисквания;
-Координация на ежедневната работа между клиенти, изпълнители, хигиенисти и поддържащ персонал;
-Редовни посещения на обекти съгласно предварително изготвен маршрут;
-Финансово отчитане – изготвяне на справки за приходи и разходи по обекти;
-Спазване и прилагане на ЗУЕС, ЗС, ЗУТ и други нормативни изисквания;
-Управление на процеса по събираемост на вземанията от клиенти.
*Вашият профил:
-Свободен от ангажименти към други работодатели или учебни заведения (семестриално завършил като минимум);
-Опит в продажбата на услуги – предимство;
-Отлични умения за самостоятелно водене на преговори;
-Представителен външен вид и професионално поведение;
-Способност за работа в екип и взаимодействие с различни типове хора;
-Умение за ефективно организиране на задачи и спазване на срокове;
-Високо ниво на компютърна грамотност;
-Шофьорска книжка кат. „В“ и активно шофьорско умение.
*Ние предлагаме:
-Работа в млад, сплотен екип и позитивна работна атмосфера;
-Трудов договор и социални осигуровки;
-Конкурентно възнаграждение;
-Осигурен служебен телефон;
-Гъвкаво работно време:
-Понеделник до петък, 09:00 – 18:00 (с 1 час обедна почивка);
-В дни за посещения по график: 11:00 – 20:00;
-Почивни дни – събота, неделя и всички официални празници.
*Документи за кандидатстване:
-Актуална снимка;
-CV.
*Кандидатствайте сега:
-Ако разпознавате себе си в описанието и сте готови да се включите в динамична работна среда, изпратете своето CV. Гарантираме пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите в съответствие със Закона за защита на личните данни.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.