Специалист oбслужване на клиенти (Нощни смени)
За Entravel
Готови ли сте да оформите бъдещето на хотелските резервации? Присъединете се към Entravel (проект на партньорска фирма на Ticombo), където иновациите срещат възможностите! В Entravel имаме мисията да преосмислим начина, по който хората резервират хотели. Ние не сме просто още една компания — ние сме крипто-ориентиран бранд, който използва силата на блокчейн технологиите, за да трансформира начина, по който пътешествениците преживяват света. Със своя иновативна маркетинг стратегия, сме готови да променим индустрията, като предлагаме хотелски стаи по целия свят на най-добрите цени.
Търсим Специалист обслужване на клиенти, който да се присъедини към нашия екип и да предоставя изключително обслужване в следните смени:
Нощна смяна: 00:00 – 09:00 / 23:00 – 08:00
Ако сте отдаден на това да помагате на хората и процъфтявате в динамична, бързо променяща се среда — ще се радваме да се запознаем с вас!
Основни отговорности:
Комуникация с клиенти чрез изходящи телефонни обаждания, входящ чат, имейл и социални мрежи, предоставяйки решения, съобразени с техните нужди.
Отговаряне на клиентски запитвания и съобщения на английски език (допълнителни езици са предимство).
Подкрепа на колеги чрез сътрудничество, споделяне на знания и градивна обратна връзка.
Поемане на отговорност за клиентски казуси: идентифициране на нуждите и бързо предоставяне на ефективни решения.
Обучаване на клиентите как да използват ефективно платформата и съдействие при процеса на резервация.
Действие като представител на клиента, запазвайки неговата лоялност чрез активно решаване на проблеми и предлагане на подобрения.
Сътрудничество за постигане на екипни цели чрез ефективна поддръжка, обучение и решаване на казуси.
Споделяне на наблюдения с ръководството относно представянето на екипа, морала и тенденциите сред клиентите.
Идентифициране и отстраняване на основните причини за клиентски проблеми в съответствие с фирмените политики.
Осигуряване на високо ниво на обслужване по всяко време.
Изисквания:
Отлично владеене на английски език (писмено и говоримо); допълнителни езици са предимство.
Изключителни комуникационни умения и способност ясно да обяснявате сложни концепции.
Предишен опит в поддръжка чрез социални мрежи (предимство).
Добро разбиране на процесите за комуникация с клиенти.
Аналитично мислене и способност да поемате отговорност и самостоятелно да решавате проблеми.
Познания в работата със сложни системи — за предпочитане в сферата на туризма, криптовалутите или финансовите услуги.
Отлични организационни и умения за управление на времето.
Изследователски подход и ориентация към вътрешно разрешаване на проблемите, а не тяхната ескалация.
Ние предлагаме:
Конкурентно възнаграждение: възнаграждение, което отразява вашите умения и принос.
Предизвикателни и разнообразни задачи.
Платен годишен отпуск: 22 дни за пълноценна почивка и баланс.
Болничен отпуск: грижа за вашето физическо и психическо здраве.
Бюджет за спортни дейности (Мултиспорт Карта)
Ако отговаряте на изискванията и сте готови да се потопите в предизвикателната и динамична среда на Entravel, очакваме с нетърпение да получим вашето CV на английски език чрез бутона за кандидатстване по-долу.
Позицията се предлага с трудов договор, който ще бъде сключен с Тикомбо България ЕООД.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени за следващите етапи от процеса на подбор.