Клиентът ни е една от водещите компании в Европа в сферата на трансформацията на бизнес процесите.
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш. Кандидатствай сега!
Вашите основните задачи ще бъдат:
• Поддържане на комуникация с клиенти и отговаряне на запитвания чрез телефон и имейл
• Консултиране на клиентите относно допълнително предлагани услуги от компанията
• Поддържане на база данни
Нашият клиент Ви предлага:
• Специално проектирано интерактивно обучение, включващо теория и практика с едни от най-добрите специалисти в тази сфера;
• Придобиване на нови знания в областта на един от най-бързо развиващите се сектори, а именно информационните технологии;
• Да имате възможността да общувате и да подобрявате своите езикови умения;
• Богат социални пакет;
• Отлична стартова заплата + ясно и добре структурирана бонусова система;
• Опция за стандартно работно време както и опция за гъвкав работен ден.
Това, което очакваме от Вас, е:
• Да владеете на много добро ниво Немски;
• Отлична компютърна грамотност;
• Да имате желание да научите нови умения;
• Предишен опит в аутсорсинг сферата ще се смята за предимство, но не е задължителен.
В случай, че предизвикахме интереса Ви, ще се радваме да получим Ваша актуална автобиография.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствайте сега!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г