Оператор Call Center - продажби
Да се адаптирате лесно към различните типове клиенти, с които ще контактувате за ефективна и коректна комуникация и от двете страни;
Внимание към детайлите, добри комуникативни умения, способност за работа в екип, емпатия, разпределително внимание;
Отговорен, сериозен и бърз;
Конкурентен и ориентиран към резултати;
Умения за бързо учене и желание за самоусъвършенстване;
Имайте отборен дух;
Познания за работа с компютър;
Предишен опит в кол център/връзки с клиенти не е задължително условие, но е предимство
ОТГОВОРНОСТИ:
- Свързване с клиенти по телефона, с цел популяризиране, убеждаване и продажба на продукти и услуги;
- Предоставяне на подходяща и коректна информация за рекламираните продукти и услуги;
- Пускане и потвърждаване на поръчки;
- Постигане на поставените месечни цели.
- Безсрочен трудов договор;
- Фиксирана заплата, ваучери за храна + Бонус в зависимост от представянето;
- Финансови състезания/мотивиращи награди;
- Работи се САМО на пълен работен ден, от понеделник до петък, от 08:30 до 17:00 (с почивни дни).
- Стабилни условия на работа;
- Възможност за работа в млад и динамичен екип;
- Възможност за професионално развитие;
- Възможност за придобиване на ценен опит в комуникацията с клиента;
- Професионално обучение и ОБУЧЕНИЕ.