Социален работник в ЦНСТПЛУИ
Община Шумен търси да назначи "Социален работник“ в „Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост“ 1, 2 – с. Лозево.
1. Основна цел на длъжността:
Организира и ръководи методически цялостната социлна работа – нейното планиране, реализиране, вътрешно мониториране, оценяване и отчитане. Контролира цялостната възпитателно- корекционна и трудотерапевтична дейност с потребителите. Планира и участва в дейностите, извършвани от специалистите социални дейности и трудотерапевтите.
2. Основни трудови задължения:
1. Организира, контролира и участва в приемането, настаняването и изписването на потребителите.
2. Изготвя индивидуални оценки и планове за работа с потребителите, според потбеностите и възможностите им.
3. Участва в изготвяне на годишни и месечни програми за формиране на трудови умения, навици и придобиване на социален опит у потребителите.
4. Изготвя междинни и окончателни отчети свързани с работата му с потребителите.
5. Планира, организира и участва в провеждането на подходящи културни и спортни мероприятия с потребителите.
6. Осъществява социална работа по отделен случай като участва в предоставянето на социални услуги, както следва:
- води досиетата на потребителите, съхранява личните им карти и наличната документация;
- информира и ориентира потребителите относно техните права и задължения;
- осъществява социално консултиране– индивидуално и групово, във връзка с повишаване на социалното функциониране на потребителите;
- осъществява фамилно и социално посредничество, съдействие пред различни институции, относно
настаняване, подмяна на документи за самоличност, подаване на докумени за отпускане на социални помощи и интеграционни добавки по ЗСУ и ЗХУ;
- придружава потребителите до ТЕЛК;
- организира срещите и телефонните разговори на потребителите с техни близки/ настойници;
- поддържа регуларни контакти и кореспондира с близките/ настойниците, като ги информира за състоянието на потребителите и съдейства за разрешаването на възникнали социални проблеми;
3. Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен – Висше образование
Професионална област – „Социална педагогика“, „Социални дейности“, „Педагогика“, „Психология“
Минимален професионален опит – не се изисква;
Компютърна грамотност – работа с Word и Excel.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.
1. Основна цел на длъжността:
Организира и ръководи методически цялостната социлна работа – нейното планиране, реализиране, вътрешно мониториране, оценяване и отчитане. Контролира цялостната възпитателно- корекционна и трудотерапевтична дейност с потребителите. Планира и участва в дейностите, извършвани от специалистите социални дейности и трудотерапевтите.
2. Основни трудови задължения:
1. Организира, контролира и участва в приемането, настаняването и изписването на потребителите.
2. Изготвя индивидуални оценки и планове за работа с потребителите, според потбеностите и възможностите им.
3. Участва в изготвяне на годишни и месечни програми за формиране на трудови умения, навици и придобиване на социален опит у потребителите.
4. Изготвя междинни и окончателни отчети свързани с работата му с потребителите.
5. Планира, организира и участва в провеждането на подходящи културни и спортни мероприятия с потребителите.
6. Осъществява социална работа по отделен случай като участва в предоставянето на социални услуги, както следва:
- води досиетата на потребителите, съхранява личните им карти и наличната документация;
- информира и ориентира потребителите относно техните права и задължения;
- осъществява социално консултиране– индивидуално и групово, във връзка с повишаване на социалното функциониране на потребителите;
- осъществява фамилно и социално посредничество, съдействие пред различни институции, относно
настаняване, подмяна на документи за самоличност, подаване на докумени за отпускане на социални помощи и интеграционни добавки по ЗСУ и ЗХУ;
- придружава потребителите до ТЕЛК;
- организира срещите и телефонните разговори на потребителите с техни близки/ настойници;
- поддържа регуларни контакти и кореспондира с близките/ настойниците, като ги информира за състоянието на потребителите и съдейства за разрешаването на възникнали социални проблеми;
3. Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен – Висше образование
Професионална област – „Социална педагогика“, „Социални дейности“, „Педагогика“, „Психология“
Минимален професионален опит – не се изисква;
Компютърна грамотност – работа с Word и Excel.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.