Продавач-консултант
Търсим да назначим продавач-консултант във връзка с откриването на нов магазин за перилни и почистващи препарати ,козметични продукти др.
Трудови задачи и задължения, характеризиращи описанието на длъжността:
1. Посреща и обслужва клиенти в търговския обект и предлага информация и консултации във магазина на фирмата.
2. Помага на клиентите при избора на стоки, като се съобразява с техните изисквания.
3. Поддържа работното си място в подходящ за работа с клиенти търговски вид.
4. Аранжира стоките на работното си място.
5. Извършва необходимите действия по оформяне на документите, свързани с покупко-продажбите на предлаганите в обекта стоки, приема парични суми и връща ресто при заплащане в брой.
6. Преди отварянето и след затварянето за клиенти на магазина хигиенизира търговската площ на обекта.
7. При отсъствие на управителя приема доставки за заявени стоки и следи съответствието на поръчаните и доставените видове, марки и количества.Извършва заплащане на доставените стоки и приема съответните документи за това.
8.Информира управителя за повишен интерес от страна на клиентите към определени стоки и за изчерпване на складовите наличности.
9. Приема постъпили рекламации от клиенти и информира управителя на обекта за тях.
10.При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на длъжността.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование
- Представителен външен вид
- Опит в продажбите и работата с клиенти се счита за предимство
- Добра комуникативност
- Умение за работа в екип
- Мотивация за постигане на високи резултати
От наша страна ще предложим:
- мотивиращо заплащане
- допълнително финансово стимулиране, чиито размер зависи единствено и само от вас и вашите резултати
- изрядни трудови взаимоотношения, отговарящи на българското законодателство
- професионална работна среда
- дългосрочна работа, с възможности за развитие
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята автобиография