ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ ЗА БУРГАС И ОБЛАСТТА
Търсите сигурна и добре платена работа, която да ви носи усмивка?!
Нашият клиент УНИКАРТ ООД е най-големият български производител и доставчик на: поздравителни картички за всякакви празнични поводи, пликове за пари и ваучери, подаръчни торбички, опаковъчна хартия, панделки, луксозни салфетки, картонени чинии и чаши, мартеници, артикули за Коледа и Нова Година и на други артикули с марката UNICART.
Екип от 97 служители ежедневно прави доставки в магазини в цялата страна с помощта на централен склад в София и Търговски екипи позиционирани в: София, Благоевград, Пловдив, Бургас, Варна, Добрич, Велико Търново, Плевен и Враца. Клиенти на UNICART са : БИЛЛА, ФАНТАСТИКО, МЕТРО, КАУФЛАНД, ДМ БЪЛГАРИЯ, Т МАРКЕТ, СИЕЛА, ОРИНДЖ, ХЕЛИКОН, БУКТРЕЙДИНГ, ХЕРМЕС, КОМСЕД, ПРАКТИКЕР, ТЕХНОМАРКЕТ и много други...
„ПОДАРИ УСМИВКА“ е запазена марка на UNICART и за фирмата това не са просто думи, а мисия.
UNICART разширява своя екип и се нуждае от наемане на ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ за областите Бургас, Сливен и Ямбол. Позицията не е обвързана с търсене на нови обекти, а само с тяхното обслужване.
Подходящи са кандидати, които отговарят на следните изисквания:
- Млади и динамични, с търговски усет и желание за дългосрочна работа в сферата на търговията
- Активни шофьори, категория В, без тежки нарушения на правилника за движение по пътищата.
- Добра компютърна грамотност и умения за работа с Excel и Word
- Минимум завършено средно образование
- Самоорганизирани, с хъс за постигане на крайни цели
- И най-вече, да сте усмихнати, позитивни и да работите в екип.
В какво се състои работата:
•Работи се в тандем – екип от двама Търговски представители, които отговарят за всички съществуващи търговски обекти в областите Бургас, Сливен и Ямбол, с които UNICART има сключен договор за доставка.
• Тандемът работи със служебен лекотоварен автомобил с GPS, служебен таблет, през който се правят поръчките и касов апарат. Всеки служител получава и служебен смартфон.
• Посещавате търговските обекти по график, проверявате стоковата наличност върху дисплеите и правите заявки за зареждане през мобилното приложение на UNICART, инсталирано на служебния таблет.
• Генерираните заявки се подготвят в централен склад УНИКАРТ-СОФИЯ и се доставят регулярно до Бургас от спедиторска фирма. Доставката до търговски обект и подреждането на стоката върху дисплеите е задължение на екипа. За обемни и тежки доставки до търговските обекти се ползва спедиторска фирма.
• Целогодишно в търговските обекти се доставя стока постоянен асортимент, свързана с всякакви празнични поводи като рожден ден, юбилей, имен ден, сватба, кръщене и т.н.
• Сезонният асортимент, който UNICART доставя в търговските обекти, е за следните кампании: „Календари“, „Коледа и Нова Година“, „Баба Марта“, „Великден“ и „Абитуриенти“. Кампаниите започват от 1-ви септември на текуща година и приключват на 30-ти юни на следващата календарна година. Месеците юли и август са предвидени за ползване на по-голямата част от годишният платен отпуск.
• Работата е свързана с рутинно физическо натоварване. Кашоните, с които се транспортира стоката и дисплеите, са със средно тегло 7 кг. Вие отговаряте за търговската документация, свързана с доставките, приемате плащания в брой и издавате касови бележки.
• Ако обичате да се срещате с хора, харесвате динамиката, искате да се развивате в търговската сфера и месечните Ви приходи да зависят лично от Вас, тази позиция е точно за Вас.
• Работата не изисква предишен опит. Те ще Ви научат на всичко.
• От Вас не се изисква да търсите и договаряте нови търговски обекти. Това е ангажимент на Регионалният мениджър.
Какво предлага компанията:
• Трудов договор с изпитателен срок 6 месеца.
• Работно време от 09:00 до 17:30 ч.
• Петдневна работна седмица.
• Годишен платен отпуск съгласно Кодекса на труда – 20 работни дни.
Чист НЕТО месечен доход: 2100.00 лв.
( 1900.00 лв. по банкова карта + 200.00 лв. ваучери за храна )
Бруто заплатата – 2449.00 лв.
Заплатата се изплаща по банков път на 10-то число на следващия месец.
Осигуровките са върху цялата заплата.
• Възможност за допълнителни парични БОНУСИ за постигнати продажби над заложените таргети.
• Допълнително здравно осигуряване, което предоставя безплатно медицинско и стоматологично обслужване, т.нар. доболнична помощ, вкл. изплащане на част от лекарствата по рецепта.
• Застраховка трудова злополука.
Ако в предложението на нашия клиент сте открили своето работно място, моля, изпратете актуална автобиография със снимка на български език. Мотивационното писмо е по желание, в случай, че искате да добавите нещо за себе си. Копирани писма от интернет няма да бъдат разглеждани и не са във Ваша полза.
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
Вашите лични данни ще бъдат използвани единствено и само за целите на този подбор. На работещите е гарантирана конфиденциалност.
Лиценз за посредническа дейност № 2116 от 15.09.2016 година.