Счетоводител
СЧЕТОВОДИТЕЛ
За нуждите на дейността на счетоводна къща, търсим да назначим счетоводител за офиса ни в гр. София, кв. Борово.
Задължения и отговорности
· Осчетоводяване на първични счетоводни документи – фактури, банкови извлечения, ведомости за заплати;
· Извършва систематизирана подредба на оперативна счетоводна документация;
· Класиране на фактури, протоколи, изготвяне на справки;
· Издаване на фактури и изготвяне на платежни документи;
· Контрол на плащания, вземания и задължения;
· Изготвяне на справки, отчети, уведомления, декларации;
· Цялостно изготвяне на ведомости за заплати и осигуровки, подаване към НАП и НОИ, обработка на болнични листове и др.;
· Работа с офис техника – принтер, копир, скенер;
Изисквания
· Образование: Счетоводство и контрол или сходна икономическа специалност;
· Минимум 1 година опит в счетоводство или ТРЗ;
· Организираност;
· Комуникативност;
· Внимание към детайлите;
· Умения за работа в екип и спазване на срокове;
· Добра компютърна грамотност и владеене на продуктите от фамилията на Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
· Интерес към работата;
Предимства
· Завършен икономически техникум/професионална гимназия по икономика;
· Опит с Бизнес Навигатор;
· Предишен опит като оперативен счетоводител;
Ние Ви предлагаме:
· Трудов договор;
· Работно време - в офис, от понеделник до петък, от 9.00 до 17.30 часа, с включена обедна почивка;
· Работа в професионална среда;
· Възможност за развитие – според желанието и възможностите на кандидата. Самостоятелно водене на счетоводство на дружества, участие в месечни и/или годишни приключвания и други;
· Възнаграждение, съответстващото на опита и уменията на кандидата;
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография на [email protected]. Кандидатите успешно преминали подбора по документи, ще бъдат поканени на интервю.