Оперативен счетоводител
Описание на позицията:
1. Ежедневно подреждане, обработване и осчетоводяване на счетоводни документи;
2. Водене и равняване на салда по счетоводните сметки;
3. Създаване и работа със счетоводни документи;
4. Изготвяне на справки, доклади, отчети, ДДС дневници;
5. Изготвя месечни и годишни справки за нуждите на мениджмънта;
6. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Изисквания към длъжността:
1. Фокус към детайла, организираност, екипност и комуникативност са качества, ключови за позицията;
2. Отговорност, самостоятелност и инициативност;
3. Работа с ел. подпис и онлайн банкиране ;
4. Компютърна грамотност, задължителен опит със счетоводен софтуер AJUR L, както и (Word, Excel, Internet);
5. Трудов стаж като оперативен счетоводител минимум 5 години, опит в счетоводна къща се счита за предимство;
6. Познаване на нормативната уредба в областта на счетоводното и данъчното законодателство;
7. Висше образование.
Нашето предложение:
●Отлични условия на труд в приятна работна атмосфера;
• Пълен Работен Ден – от 9.00 до 18.00 ч. (1 час почивки);
• Работа в екип от професионалисти и трупане на разнообразен опит;
• Трудов договор и социални придобивки;
• Възможности за обучение, развитие и професионално израстване;
• Коректни условия на труд и възнаграждение обвързано с резултатите, стартово възнаграждение: 1 500,00 лв. чисто на месец.
1. Ежедневно подреждане, обработване и осчетоводяване на счетоводни документи;
2. Водене и равняване на салда по счетоводните сметки;
3. Създаване и работа със счетоводни документи;
4. Изготвяне на справки, доклади, отчети, ДДС дневници;
5. Изготвя месечни и годишни справки за нуждите на мениджмънта;
6. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Изисквания към длъжността:
1. Фокус към детайла, организираност, екипност и комуникативност са качества, ключови за позицията;
2. Отговорност, самостоятелност и инициативност;
3. Работа с ел. подпис и онлайн банкиране ;
4. Компютърна грамотност, задължителен опит със счетоводен софтуер AJUR L, както и (Word, Excel, Internet);
5. Трудов стаж като оперативен счетоводител минимум 5 години, опит в счетоводна къща се счита за предимство;
6. Познаване на нормативната уредба в областта на счетоводното и данъчното законодателство;
7. Висше образование.
Нашето предложение:
●Отлични условия на труд в приятна работна атмосфера;
• Пълен Работен Ден – от 9.00 до 18.00 ч. (1 час почивки);
• Работа в екип от професионалисти и трупане на разнообразен опит;
• Трудов договор и социални придобивки;
• Възможности за обучение, развитие и професионално израстване;
• Коректни условия на труд и възнаграждение обвързано с резултатите, стартово възнаграждение: 1 500,00 лв. чисто на месец.