Специалист труд и работна заплата - ТРЗ
Великов Акаунтинг търси амбициозен и компетентен специалист труд и работна заплата, готов да се присъедини към нашия екип. В ролята на специалист по труд и заплата, Вие ще играете ключова роля в осигуряването на точни и своевременни услуги по администриране на взаимоотношенията с персонала за нашите клиенти.
Отговорности:
- Администриране на трудовите отношения, подготовка на пълен пакет документи при назначаване и освобождаване на служители и регистрацията им в НАП;
- Изчисляване и обработка на заплати, включително данъци и осигурителни вноски;
- Подаване на декларации във връзка със задължителното осигуряване, справки по чл. 73 от ЗДДФЛ, болнични и декларации по чл. 55 от ЗДДФЛ;
- Сътрудничество със съответните департаменти за осигуряване на съответствие със законодателството и вътрешните процедури на клиентите.
Изисквания:
- Опит в сферата на труда и работната заплата минимум 1 година;
- Познание на законодателството, свързано с взаимоотношенията с перосонала;
- Отлична компютърна грамотност – работа със специализиран софтуер и MS Office пакет (отлично ниво на владеене на Excel);
- Висок стандарт на професионализъм и внимание към детайлите;
- Добри комуникационни умения и способност за работа в екип.
Нашето предложение:
- Комуникативна локация в центъра на София (в близост до метростанция и удобен градски транспорт);
- Адекватна професионална подкрепа и екипна атмосфера;
- Индивидуален финансов пакет включващ и социални придобивки;
- Адаптивно работно време и възможност за хибриден модел на работа.
Ако се откривате в горните редове, кандидатствайте сега, като изпратите Вашата актуална автобиография.