Оперативен счетоводител
Задължения и отговорности
• Систематизирана подредба на оперативната счетоводна документация
• Осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи
• Изготвяне и осчетоводяване на ведомости за заплати
• Текущо отразяване и контрол на разчетите с контрагенти и плащанията
• Кореспонденция с НАП, НОИ, НСИ, БНБ и изготвяне и подаване на съответните справки и декларации - ДДС декларации, Интрастат декларации, справки към НОИ, НСИ, БНБ и др.
• Участие при изготвянето на годишни и месечни финансови отчети, както и различни справки и отчети за нуждите на ръководството
Изисквания
•Завършено икономическо образование / магистър или бакалавър/ – Счетоводство и контрол с предимство
•Счетоводен стаж - минимум 3 (две) години;
•Опит в цялостното счетоводно обслужване на фирми, включително ТРЗ
•Опит в изготвянето на ИНТРАСТАТ, VIES, Справки декларации по ЗДДС
•Английски език на работно ниво, желателно;
•Познаване на данъчното и счетоводно законодателство;
•Умение за работа с офис техника и компютърен офис пакет;
•Умения за работа със счетоводен и ТРЗ модул на „ Микроинвест“-предимство