Счетоводител
Компания за счетоводни и данъчни услуги търси да назначи счетоводител за град Добрич
Необходими знания, опит и умения
• Висше икономическо образование – „Счетоводство и контрол”;
• Минимум 3 години професионален опит на такава позиция;
• Много добро познаване на Счетоводно, Данъчно и Трудово законодателство;
• Отлична компютърна грамотност –MS Office (Excel, Word);
• Умения за работа с „Бизнес Навигатор“ ще се счита за предимство;
• Внимание към детайлите, постигане на резултати и спазване на срокове;
• Отговорност, организираност и умения за работа в екип;
• Желание за усъвършенстване;
• Отлична езикова култура;
Вашите задължения и отговорности
• Извършва систематизирана подредба на оперативна и счетоводна документация;
• Много добро познаване на функционалността и настройките на работния софтуер;
• Текущо осчетоводяване на фактури по продажби и доставки;
• Текущо осчетоводяване на банкови извлечения и документи за касови операции;
• Извършва настройки на работния софтуер и импортира счетоводни данни;
• Контрол на плащания, вземания, задължения и фактуриране;
• Изготвяне на справки, доклади, отчети, декларации, уведомления, писма свързани с отчетността на клиентите;
• Спазва изискванията за лоялност и конфиденциалност към своя работодател и клиентите на компанията.
Ние предлагаме
• Комфортна вътрешно-фирмена среда;
• Дългосрочна реализация и професионално израстване;
• Мотивиращо възнаграждение.
В случай, че желаете да кандидатствате по нашата обява и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография с актуална снимка, както и подробно описание на изпълнявани счетоводни ангажименти.
Контакт ще установим само с одобрените кандидати.
Конфиденциалността на всеки кандидат е гарантирана!
Необходими знания, опит и умения
• Висше икономическо образование – „Счетоводство и контрол”;
• Минимум 3 години професионален опит на такава позиция;
• Много добро познаване на Счетоводно, Данъчно и Трудово законодателство;
• Отлична компютърна грамотност –MS Office (Excel, Word);
• Умения за работа с „Бизнес Навигатор“ ще се счита за предимство;
• Внимание към детайлите, постигане на резултати и спазване на срокове;
• Отговорност, организираност и умения за работа в екип;
• Желание за усъвършенстване;
• Отлична езикова култура;
Вашите задължения и отговорности
• Извършва систематизирана подредба на оперативна и счетоводна документация;
• Много добро познаване на функционалността и настройките на работния софтуер;
• Текущо осчетоводяване на фактури по продажби и доставки;
• Текущо осчетоводяване на банкови извлечения и документи за касови операции;
• Извършва настройки на работния софтуер и импортира счетоводни данни;
• Контрол на плащания, вземания, задължения и фактуриране;
• Изготвяне на справки, доклади, отчети, декларации, уведомления, писма свързани с отчетността на клиентите;
• Спазва изискванията за лоялност и конфиденциалност към своя работодател и клиентите на компанията.
Ние предлагаме
• Комфортна вътрешно-фирмена среда;
• Дългосрочна реализация и професионално израстване;
• Мотивиращо възнаграждение.
В случай, че желаете да кандидатствате по нашата обява и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография с актуална снимка, както и подробно описание на изпълнявани счетоводни ангажименти.
Контакт ще установим само с одобрените кандидати.
Конфиденциалността на всеки кандидат е гарантирана!