Продавач-консултант
Ние сме коректна и стабилна компания в сектора с бързооборотни стоки.
Във връзка с нашето постоянно и стабилно развитие, търсим да наемем продавач-консултант за работа в обекта ни в гр. Стара Загора.
Професионални изисквания:
- завършено минимум средно образование;
- опит в продажбите на дребно;
- компютърна грамотност/предимство/
Личностни качества:
- позитивно отношение към живота;
- вяра в собствените си възможности;
- търпение и упоритост
Основни отговорности:
- обслужване на клиентите;
- получаване, завеждане и подреждане на стока в обекта;
- работа със складова програма;
- поддържане на работната среда и хигиена съгласно фирмените стандарти и изисквания;
- спазване на фирмените правила;
- материална отговорност;
Нашето предложение за Вас:
- начално обучение;
- периодични обучения;
- ваучери за храна (около 200лв. на месец);
- екстра бонус програми;
- фирмено работно облекло;
- работа на смени;
- постоянен трудов договор с пълни осигуровки;
- спокойна работна среда.
Дълбоко вярваме в максимата „Заедно можем повече“.
Ако вие вярвате, че може да допринесете за развитието на компанията ни, моля изпратете автобиография с актуална снимка.
Интервю ще бъде проведено само с одобрените по документи кандидати. Предоставените лични данни ще бъдат обработени съгласно закона за защита на личните данни.