Администратор клиентски офис
Нашият партньор е водеща българска куриерска компания с дългогодишна история и утвърдено име, която предлага иновативни логистични решения. За тях имаме отворена позиция Администратор клиентски офис.
Какви ще бъдат Вашите задачи:
⭕ Обработка на пратки във вътрешна система;
⭕ Приемане и предаване на пратките;
⭕ Клиентско обслужване и работа с каса
Какво ще оценим във Вас:
✔️ Средно образование;
✔️ Комуникативни умения и разбиране на клиентските нужди
✔️ Организираност
✔️ Шофьорска книжка е препоръчително
Ние предлагаме:
✅ Стимулиращо стартово възнаграждение;
✅ Постепенно финансово израстване още през първите шест месеца;
✅ Работно време – редовна смяна;
✅ Ваучери за храна
✅ Сигурност и стабилност, гарантирани от ясни и точни правила за работа;
✅ Входящо обучение и работа с ментор;
✅ Отлични условия;
✅ Работа с модерна техника в добре поддържана среда;
✅ Дългосрочна работа в утвърдена на пазара компания.
Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете своята автобиография.