Оператор, прием стока
ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора
в България. Компанията е основана преди 33 години. Под бранда „Фантастико“
функционират 47 модерни супермаркета, които са разположени в София, Банкя,
Перник, Ботевград, Елин Пелин и Кюстендил. ФАНТАСТИКО ГРУП притежава търговски
център SkyCity Mall, боулинг залите MegaXtreme Bowling, ресторант MyChoice,
пространство за събития Event Space MyChoice, кетъринг услуги MyChoice,
многофункционална зала за музикални, корпоративни и специализирани
събития Joy Station. Екипът се състои от близо 3500 професионалисти с различен
профил. Основен приоритет за компанията е всеобхватната грижа за хората – от
личната им мотивация, през професионалното им развитие до баланса между работата
и личния им живот.
Нашите ценности:
• Отговорност
Работим по най-добрия начин, с отговорност към колегите, клиентите и партньорит
• Екипност
Работим заедно, разчитаме един на друг, за да успяваме заедно
• Стремеж към развитие
Всеки ден ставаме по-добри
• Доверие
Работим с почтеност, добронамереност и прозрачност
• Уважение
Отнасяме се с грижа и внимание към всеки човек
Очакваме и теб в нашето семейство. Тук всеки може да е фантастичен!
Твоите задачи:
• Издаване на необходимите компютърни стокови разписки и други документи при
приемането на стоките в търговските обекти;
• Преоценка на продаваните в магазина стоки;
• Следене за правилното функциониране на компютърната система в магазина;
• Коректно описване на доставките на стоки от фирмите-доставчици;
• Физически прием на получената стока и нейното настаняване в складовите помещения;
• Осъществяване на контрол върху количеството и състоянието на получената стока при приемане;
От теб очакваме:
• Желание за обслужване на клиенти;
• Възможност за работа на смени;
• Екипност и динамичност.
Ние ти предлагаме:
• Карта за отстъпка при пазаруване в обектите на компанията;
• Карта MultiSport на преференциална цена;
• Ваучери за храна до 200 лв.;
• Допълнително здравно застраховане за служители и членове на техните семейства;
• Ваучери за празници;
• Подарък при раждане на дете и при пенсиониране;
• Подарък за различни празници;
• Клубове по интереси и тиймбилдинг събития;
• 1 допълнителен ден платен отпуск за лични моменти;
• Карта „Знание+“ на преференциална цена;
• Абонамент за „Уча.се“ на преференциална цена;
• 1 допълнителен ден платен отпуск за всеки, посетил медицински преглед по
програмата „С грижа към теб“.
• Паричен бонус при навършване на 10, 20 и 30 год. стаж в компанията;
• По 1 ден платен годишен отпуск за всеки 5 год. стаж в компанията;
• 1000 лв. по програмата „Доведи приятел“;
• 600 лв. на семестър за служителите ни, които се обучават в университет;
• Наши „Супер колеги“ получават подаръци за своето успешно представяне в
компанията;
• Безплатен служебен транспорт за колеги, които пътуват от населени места извън
обектите, в които работят;
• Вътрешен фонд за взаимопомощ „Подкрепи колега“, в който дарените от колегите
средства се удвояват от компанията;
Как да кандидатстваш?
• Изпрати автобиография с посочена позиция, за която кандидатстваш през
платформата;
• Подай своята кандидатура във всеки един наш супермаркет;
• Или я донеси в централния ни офис в кв. „Сименово“, ул. „Момина сълза“ 14А.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще получат
обратна връзка.
Личните данни, които доброволно се предоставят, се обработват в съответствие със
Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.