Офис Сътрудник- търговска дейност
Задължения:
- Отговаря на фирмената комуникация по имейл и платформи за онлайн търговия (E-commerce), телефон.
- Следпродажбено облужване – потвърждение на поръчки, уточняване на детайли и технически въпроси, проследяване на изпратени пратки, следпродажбено съдействие на клиенти.
- Обработване на поръчки и подготвянето им преди опаковане – документално и през складовия софтуер.
- Работа с продажбените канали на компанията – собствен сайт, eBay, Amazon, OLX, Bazar, имейл маркетинг, социални мрежи, чуждестранни платформи за едрови продажби.
- Работа със складов софтуер – доставки, поръчки, продажби, справки, фактури и др.
Изисквания:
- Английски език- задължително владеене на B1-B2 ниво.
- Компютърна грамотност – опит с MS Office.
- Умение за работа със складов софтуер и онлайн платформи- предимство.
- Добри комуникативни умения.
- Самостоятелност, инициативност.
Компанията предлага:
- Работа понеделник- петък.
- Почивка на официални празници.
- Възможност за развитие.
- Спокойна работна атмосфера- малък екип.