Добавено в твоите Избрани обяви

Офис Сътрудник- търговска дейност

Задължения:

  • Отговаря на фирмената комуникация по имейл и платформи за онлайн търговия (E-commerce), телефон.
  • Следпродажбено облужване – потвърждение на поръчки, уточняване на детайли и технически въпроси, проследяване на изпратени пратки, следпродажбено съдействие на клиенти.
  • Обработване на поръчки и подготвянето им преди опаковане – документално и през складовия софтуер.
  • Работа с продажбените канали на компанията – собствен сайт, eBay, Amazon, OLX, Bazar, имейл маркетинг, социални мрежи, чуждестранни платформи за едрови продажби.
  • Работа със складов софтуер – доставки, поръчки, продажби, справки, фактури и др.


Изисквания:

  • Английски език- задължително владеене на B1-B2 ниво.
  • Компютърна грамотност – опит с MS Office.
  • Умение за работа със складов софтуер и онлайн платформи- предимство.
  • Добри комуникативни умения. 
  • Самостоятелност, инициативност.

Компанията предлага:

  • Работа понеделник- петък.
  • Почивка на официални празници.
  • Възможност за развитие.
  • Спокойна работна атмосфера- малък екип.
Тагове:
Други обяви от Про Сълюшънс ЕООД
Добавено в Избрани
Складов служител - обработка на онлайн поръчки
Пловдив / 31 Август
Про Сълюшънс ЕООД
Получавай новите обяви на имейл
Обяви по Email

Получавайте съобщения за нови обяви на Про Сълюшънс ЕООД

Докладвай за проблем
Офис Сътрудник- търговска дейност
Про Сълюшънс ЕООД

Препишете кода от картинката: