Продавач-консултант
„oфис пийпъл България“ ЕООД е част от международна компания за подбор и набиране на персонал, предоставяща HR услуги и решения в редица страни в Европа. Свободното движение на работна сила е съвременната тенденция в HR индустрията и наша мисия е да подпомагаме кандидатите да намерят най-добрата работа за тях, независимо от локацията.
Нашият клиент е международна верига премиум супермаркети и онлайн магазини за висококачествени хранителни продукти. За техни обекти по Черноморието, търсим на назначим служители на позиция продавач-консултант.
Предлагаме:
- Работа на смени;
- Почасово заплащане;
- Бонус за храна;
- Осигурено жилище;
- Приятна работна обстановка и подкрепа от екипа;
- Възможности за професионален и кариерен растеж в динамична и стабилна компания.
Изисквания:
- Отлични комуникативни умения и способност да работиш с разнообразни клиенти;
- Способност да работиш в динамична среда и да се справяш с натоварено работно ежедневие;
- Отговорност и точност при изпълнение на задълженията;
- Готовност за гъвкаво работно време, включително работа на смени и почивни дни.
Задължения:
- Поддържане на чистота и ред в магазина, включително аранжиране на стоките;
- Помощ при зареждане на стоки на рафтовете и контрол на наличността;
- Продажба на стоки, представяне на промоции и осигуряване на информация за продуктите;
- Съдействие при провеждане на инвентаризации и поддръжка на стоковата наличност;
- Отчитане на продажбите и поддръжка на касовите операции.
За контакт - +359878524779 – Данило Неделев
Ако тази възможност представлява интерес за Вас, моля кандидатствайте с бутона „Кандидатствай“.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. „oфис пийпъл България“ ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.
„oфис пийпъл България“ ЕООД притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3497 от 29.03.2023