Главен юрисконсулт
Столична община – район „Слатина”
на основание чл.10а от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка с чл.13, ал. 1 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед № РСЛ23-РД09-304/14.05.2025 г. на кмета на СО – район „Слатина”
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ”
в отдел „Правно-нормативно обслужване”
Длъжностно ниво: 8, експертно ниво 4 съгласно класификатора на длъжностите в администрацията, вид правоотношение - служебно.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образование – висше, степен „магистър”; професионален опит – 3 години;
Допълнителни изисквания и квалификации:
Област на висшето образование – социални, стопански и правни науки, направление – право, квалификация “юрист” с придобита юридическа правоспособност.
Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация, познаване на нормативните документи - закони, постановления, наредби, правилници и др., отнасящи се до професионалната област на длъжността.
Конкурсът ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.
До интервю се допускат само кандидати, решили успешно теста.
Необходими документи, които следва да се представят от кандидатите за участие в конкурсите:
- Заявление за участие в конкурса /Приложение № 3/ към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- декларация по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл.
- Автобиография.
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копие от удостоверение за юридическа правоспособност.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, ако има такъв.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
- Осъществява процесуалното представителство на района, както и изразява становища и разработва предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на районната администрация.
- Осъществява предварителен контрол за законосъобразността на предложените от отдела решения по проблеми (казуси) и изготвяне на писма, заповеди, трудови, граждански и други договори, становища, документи и други във връзка с дейността на районната администрация.
- Осъществява дейността на района в областта на човешките ресурси.
- Анализира и разработва предложения за решаване на задачи, поставени от Началника на отдел ПНО.
- Разработва концепции по поставени проблеми за разрешаване.
- Запознава се с нормативните документи и следи техните изменения.
- Участва в разработването на административни актове, свързани с дейността на района.
- Спазва Правилата за финансово управление и контрол, утвърдени от кмета на района.
- Спазва всички задължения и отговорности за реализиране на процедури по ЗОП, вменени с утвърдената от кмета на района Система за управление и контрол на обществените поръчки.
- Участва в комисии за конкурси по ЗОП, участва и в други комисии, назначени със заповед на кмета на района или на кмета на Столична община.
- Участва в комисии по действащите наредби приети от СОС, както и участва в други комисии, назначени със заповед на кмета на района или на кмета на Столична община.
- Изготвя решения по ЗДОИ и проекти на заповеди.
- Изготвя становища и съгласува вътрешни заповеди, изготвени в районната администрация.
- Изготвя и отчита дейността по изготвяне на Наказателни постановления.
- Изготвя отговори до граждани във връзка постъпили сигнали в районната администрация.
- Провежда прием и дава консултации на граждани.
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
18.Замества началника на отдел ПНО при неговото отсъствие.
Минимална основна месечна заплата за длъжността: 1077 лв. като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация
Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата до 17.00 часа на последния ден от срока на адрес: гр. София, бул. ”Шипченски проход” № 67, в деловодството на СО – район “Слатина” , лично от кандидатите или от упълномощен техен представител или на e-mail: [email protected].
При подаване на документите по електронен път, заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, трябва да са подписани от кандидатите с електронен подпис.
При електронно подаване на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник, на кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
При подаване на документите по електронен път, длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, се изпращат на кандидатите на посочения от тях e-mail.
Телефон за контакт: 02/ 8709273 – „Човешки ресурси”
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на информационното табло в партера на сградата на СО - район “Слатина” и на интернет сайта на р-н “Слатина” на адрес: https//so-slatina.org>Администрация>Кариери.
инж. Денимир Котев
ВрИД КМЕТ НА РАЙОН „СЛАТИНА”