Юрисконсулт към отдел „Правно – нормативно обслужване“
Община Разград търси да назначи „Юрисконсулт“ към Дирекция "Правно и финансово обслужване“ към отдел „Правно – нормативно обслужване“
Обща информация за администрацията и структурното звено
Дирекция „Правно и финансово обслужване“ е на пряко подчинение на заместник-кмета по бюджет и финанси. Дирекцията се ръководи от директор. Към дирекцията са обособени четири отдела:
отдел „Правно-нормативно обслужване";
отдел „Обществените поръчки“;
отдел „Счетоводство”;
отдел „Финансова политика и човешки ресурси“.
Отдел „Правно-нормативно обслужване“ се ръководи от началник отдел и осъществява следните функции:
Осъществява правна помощ на кмета на общината, с оглед законосъобразното изпълнение на неговите функции; Осигурява общ надзор за законността по отношение на дейността на администрацията и следи за спазването й; Предоставя становище по законосъобразността на проектите на актове и решения на общинския съвет, като при поискване от страна на председателя на Общинския съвет и от председателите на постоянни комисии към общинския съвет, дава становища по проекти за доклади, внесени за разглеждане в общинския съвет; Предоставя становище по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината, както и при издаване на вътрешните заповеди от второстепенните разпоредители, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Изготвя становища и проекторешения по преписки, жалби и сигнали на граждани и юридически лица във връзка с дейността на общината; Изготвя искови молби, молби за налагане на обезпечения, за издаване на изпълнителни листи и за образуване на изпълнителни дела, и заповедни производства с оглед събиране вземания на общината, както и жалби против решения по съдебни дела; Осигурява експертно участие на юрист във всички специализирани състави на общинския експертен съвет по устройство на територията, както и във всички комисии, създадени по реда на специални закони, където има поставено изискване за наличие на юрист в състава на комисията или при възникнала необходимост; Осъществява процесуално представителство пред съдилищата, арбитражите, особените юрисдикции и други независими специализирани държавни органи по производства, по които общината е страна; Съдейства за законосъобразното съставяне на актовете, свързани с възникване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения със служителите, на заповедите за дисциплинарни наказания и за търсене на имуществена отговорност на виновните лица; Съдейства за законосъобразното съставяне на договорите, по които страна е Община Разград. Проучва прилагането на актовете на общинския съвет и при необходимост прави предложение пред ръководството за усъвършенстването им или за вземане на мерки за правилното им прилагане; Води регистър на съдебните дела.
Описание на длъжността, формиране на заплата:
Длъжност: Юрисконсулт
Основна цел на длъжността: Събира, систематизира и обобщава информация. Участва в изпълнението на дейности, свързани с осъществяване на правно обслужване с оглед законосъобразното изпълнение на функциите на отдели „Общинска собственост” и „Устройство на територията, кадастър и контрол на строителството“, съгласно Устройствения правилник на общинската администрация и при спазване на нормативните разпоредби и на утвърдените процедури.
Област на дейност:
Правно-нормативно обслужване;
Процесуално представителство;
Правни консултации;
Изготвяне на становища, мнения, препоръки, свързани с юридически казуси.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен – висше, с придобита образователно – квалификационна степен – Магистър;
Професионален опит – не се изисква;
Допълнителни изисквания: професионална област на висшето образование и/или професионално направление - съгласно Класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления, приет с ПМС № 125/2002 г. - т. 3 ,,Социални, стопански и правни науки‘‘ с професионално направление т. 3.6 ,,Право“;
Специфични изисквания: Удостоверение за придобита юридическа правоспособност, съгласно чл. 294, ал. 1 от Закона за съдебната власт;
Необходими документи:
- Автобиография;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Документи, удостоверяващи трудовия стаж и професионален опит на кандидата – трудова/служебна/осигурителна книжка, образец УП-3, официални документи за извършване на трудова дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответната държава /копие/;
- Удостоверение за придобита юридическа правоспособност, съгласно чл. 294, ал. 1 от Закона за съдебната власт/копие/;
- Други документи- по преценка на кандидатите, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността/професията.
Минимален размер на основната заплата: 1 077.00 лв.
* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на определения да заеме длъжността служител се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на служителя, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Община Разград.
Ние предлагаме:
- Добро заплащане;
- Възможност за ползване на ведомствено жилище;
- Добра работна среда.
Документите се приемат и в стая № 402 на Община Разград с административен адрес: гр. Разград, бул. ”Бели Лом” № 37А, отдел „Финансова политика и човешки ресурси“ на Община Разград.
Телефон за справки: 084/618 285; 084/618 286; 084/618 231; 084/618 235; 084/618 136
