Организатор складова дейност
Siberian Wellness е международна компания, предлагаща в над 60 страни по света иновативни продукти за здраве, спорт и красота собствено производство. Фирма "Сибирско здраве-България" ООД, която е официален вносител и дистрибутор на хранителни добавки и натурална козметика, с бренда "Siberian Wellness", обявява свободна позиция на длъжност: "Организатор складова дейност".
СЛУЖЕБНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- организира и участва в процесите на приемане, съхраняване и предаване на стоки и материали в и от склада.
- поддържане на ред и наличности в склада по номенклатура.
- събиране на пратки /с хранителни добавки и козметика/, опаковане и адресирането им до адреса на получателя в страната и чужбина чрез изготвяне на товарителница в системата на Еконт, Федекс и Ди Ейч Ел;
- преброяване, подреждане и заприхождаване на доставената стока в складовата програма / Microinvest СкладPro/
- етикетиране на продукцията с етикети на български език – за българския пазар
- контрол на качеството, количеството и комплектността на постъпващите в склада стоки и материали
- подготовка на документи за регистриране на нови продукти в Агенцията по безопасност на храните /БАБХ/
- подготовка и поставяне на етикети за нови стоки и актуализация на етикетите на продуктите
- следи за спазване на изискванията от БАБХ и РЗИ в складовото помещение и осигурява необходимата документация.
- прави предложения пред прекия си ръководител за подобряване дейността по управление на склада.
- участие в инвентаризацията
- изготвяне на отчети за извършената работа
- изпълнение на инструкциите на прекия си ръководител
ИЗИСКВАНИЯ:
- много добри компютърни умения (MS Office, офис техника)
- предишен опит на сходна позиция
- познаване и опит със складови програми
- умения за работа в екип и самостоятелно вземане на решения
- умение за поемане на лична отговорност
- владеене на руски език – добро ниво
ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВА: коректност, внимателност, точност, отговорност, издръжливост, дисциплинираност и желание за работа в реномирана компания.
УСЛОВИЯ:
- работа в компания с почти 20 – годишна история
- модерен офис на комуникативно място в близост до спирки на градския транспорт и до метростанция Джеймс Баучер, напълно оборудвано работно място, топъл и светъл склад
- възможност за ползване на карта Мултиспорт
- трудов договор и осигуровки според българското законодателство
- въвеждащо обучение
- работно време: от понеделник до петък от 9.30 до 18.00 часа.