Организатор, оперативен Help Desk
Спиди АД е лидер на пазара в България, като основната ни дейност е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги с фирмен транспорт.
Компанията предлага работа за динамична и отговорна личност на позиция Организатор, оперативен Help Desk за гр. София.
Задължения и отговорности:
• Организационни, поддържащи и контролиращи функции в процеса на куриерската дейност в оперативен отдел;
• Взаимодействие с различни отдели в компанията;
• Проследяване спазването на сроковете за разнос на пратки и вземане на заявки;
• Обработка на тикети в тикет система;
• Приемане на обаждания през виртуален телефон;
• Коригиращи действия;
• Работа с фирмен софтуер.
Изисквания :
• Завършено средно образование;
• Умения за вземане на решения при възникване на ситуация;
• Комуникативност;
• Умение за работа в екип;
• Умения да планира, организира и изпълнява работата качествено, ефективно и в срок;
• Компютърни познания – Word, Excel, Micro invest.
Ние предлагаме:
• Гъвкаво работно време;
• Работа на смени;
• Обучение – 1 месец;
• Възможност за работа в голяма и утвърдена компания;
• Постоянен трудов договор;
• Реални осигуровки;
• Възможност за развитие;
• Работа в офис.
Ако желаете да се присъедините към нашия екип, моля кандидатствайте, като изпратите работна автобиография и актуална снимка.