„Бисквитките” ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки”.Научете повечеРазбрах
Уважаеми потребители,
Искаме да Ви информираме за актуализация на политиката ни за защита на личните данни и общите ни условия. Промените са свързани с влизането в сила от 25.05.2018 г. на новия регламент за защита на личните данни на ЕС.
За да продължите да използвате услугите на сайта Zaplata.bg, е необходимо да се запознаете и приемете новите условия за ползване.
Издава инвентаризационни справки базирани на дневния, седмичния или месечен отчет и предоставя цялостен анализ за движението на продукта – продажби и поръчки.
Въвежда описание на продуктите в програмата и/или в уебсайта.
Поддържа отговорно и високо ниво на обслужване на клиентите.
Преглежда заявките за уточняване с клиенти и ги сравнява с базата данни.
Координира действията си с лицето отговарящо за логистиката, за да осигури безпрепятствена доставка на стоката.
Издава и анализира месечна справка за прогнозиране, с цел да се подсигури приемливо ниво на наличност.
Основни изисквания:
Завършена икономическа специалност.
Поне 1 година опит на подобна длъжност.
Работно ниво на английски език.
Отлични умения за работа с MS Office (задължително с Excel) пакет и приложения.
Способност за работа самостоятелно и в екип, аналитично мислене, съобразителност, инициативност, лоялност.
В случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати.