Агент обслужване на клиенти с български език (офис София)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, развил множество успешни проекти, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти на позиция:
Агент обслужване на клиенти с български език (офис София)
Основни отговорности:
- Отговор на входящи запитвания, предимно по live chat и имейл;
- Обработване на запитвания, свързани с акаунти на клиентите, изплащане на печалби;
- Работа със софтуер за клиентска поддръжка;
- Поддържане на актуална база данни и придържане към регулациите на компанията.
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Бонусна система;
- Платено фирмено обучение (на пълно работно време ) и въвеждащ период с утвърдени професионалисти;
- Работа на 6 или 8 часа след преминато обучение;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Социален пакет (ваучери за храна и транспортни разходи, допълнително здравно осигуряване, карта за спорт и др.);
- Възможности за кариерно развитие.
Изисквания за заемане на позицията:
- Свободно владеене на български език;
- Добро владеене на английски език (ниво B1, необходимо за работа с вътрешни системи);
- Възможност за работа от офис в гр. София;
- Възможност за работа на смени;
- Компютърна грамотност;
- Желание за дългосрочно кариерно израстване и придобиване на нови знания.
Кандидатствай сега!
Ако сме предизвикали интереса Ви, ще се радваме да получим Ваша актуална автобиография.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.