Офис мениджър
Описание на заеманата длъжност:
- Води специализирана кореспонденция в страната и чужбина;
- Организира техническата подготовка при срещи, конференции и др. мероприятия, организирани от фирмата;
- Организира и контролира работата в офиса;
- Осъществява комуникация с чуждестранни партньори;
- Изготвя доклади и статистики, необходими за работата на различните отдели във фирмата;
- Подготвя тръжни документи;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, присъщи за изпълняваните от него задължения.
Изисквания към кандидатите:
- Отлични комуникативни умения;
- Отлични организаторски способности; да реализира проектите докрай, спазвайки поставените срокове;
- Умения за работа с офис техника: факс, копирна машина, скенер, принтер;
- Отлични компютърни умения - Microsoft Office;
- Да работи добре в екип;
- Отлично писмено и говоримо владеене на английски език;
- Опит на подобна позиция се счита за предимство
Фирмата предлага:
- Първоначално обучение.
- Работа в условия на колегиално сътрудничество и подкрепа.
- При постъпване на работа Вие ще придобиете професионален опит в динамичен и успешен колектив.
ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
CV
Ще се свържем само с одобрените кандидати.