Старши специалист в дирекция „Устройство на територията“ (до завръщане на титуляра)
Община Габрово обявява работно място на длъжност старши специалист
в звено „Управление, контрол и регулиране на дейности по териториално развитие“ –
дирекция „Устройство на територията“ (до завръщане на титуляра)
Основни цели на длъжността:
- изпълнява дейността за контрол по строителството на територията на общината в рамките на предоставените компетенции на дирекция „Устройство на територията“;
- осъществява дейности по прилагането на подробни устройствени планове (ПУП) и по техническото обслужване на гражданите.
Области на дейност:
- осъществява дейностите за контрол по строителството в общината;
- участва в дейностите при приемането, обявяването и одобряването на ПУП.
Основни задължения:
- изпълнява дейности за контрол на строителството на територията на общината в рамките на компетенциите на техническата служба по ЗУТ;
- изготвя констативни протоколи и актове на незаконни строежи и постройки;
- обработва преписки по незаконно строителство; подготвя заповеди за спиране на незаконно строителство;
- извършва огледи, води процедури по узаконяване на строителството и подготвя актове за узаконяване на незаконни строежи;
- организира и участва в премахването на незаконни строежи и незаконни преместваеми съоръжения;
- следи за правилното съхраняване и поддържане на ПУП на населените места;
- отговаря за осъществяването на техническото обслужване на гражданите в областта на устройство на територията.
Основна работна заплата: 1245.00 лв.
Допълнително трудово възнаграждение: за придобит трудов стаж и професионален опит: 1 % от основната работна заплата за всяка година придобит трудов стаж.
Минимални изисквания към кандидатите:
- образование – средно специално;
- професионално направление – строителство;
- професионален опит – 1 година;
- дигитална компетентност - доказва се с практически изпит.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление до кмета на община Габрово – свободен текст;
- автобиография;
- копие на документ за придобито образование;
- копия на документи, удостоверяващи професионалния опит;
- копия на документи, удостоверяващи квалификация /при наличие на такава/.
Документите се приемат до 16.00 часа на 03.10.2025 г. включително в Община Габрово, пл. „Възраждане“ № 3, Деловодство.
Подборът ще се извърши по документи, събеседване и практически изпит по дигитална компетентност.
Информация за допуснатите до събеседване кандидати, за място, дата и час на провеждане ще бъде публикувана до 10.10.2025 г. на електронната страница на Община Габрово, раздел Актуално/Кариера.
За справка:
- тел.: 066/818 330 – по въпроси, свързани с естеството на работата;
- тел.: 066/818 315 – по въпроси, свързани с документите за кандидатстване.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.