Повече от 33 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешна българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? - Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в ношите екипи.
Ако и вие тьрсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
ТЪРГОВСКИ СПЕЦИАЛИСТ – офис Сoфия
(на строителни инструменти и машини)
Строителни инструменти и машини е поднаправление в рамките на Евромаркет Груп, с основна дейност, доставка на специализирани електро-инструменти и малогабаритни машини за строителството. Ние представляваме световноизвестни и доказани в годините марки като:
Ø BOSCH - Професионални електроинструменти и консумативи;
Ø TJEP – Свързващи решения за строителството;
Ø GOELZ – Диамантено-пробивна и режеща техника;
Ø ENAR – Техника за вибриране и заглаждане на бетон;
Ø SDMO/Rehlco – Преносими електрогенератори;
Ø Beton Trowel – Машини за заглаждане и шлайфане на бетон
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Притежава диплома за завършено висше образование(предимство);;
- Има предишен опит в продажби В2В (предимство);;
- Работи със специализиран софтуер (CRM система), както с MS Office и Outlook;
- Активен шофьор (категория В), с готовност за дневни пътувания до клиенти (без нощувки).
Предишен опит в продажбата на специализирани машини, инструменти и консумативи за строителство ще се счита за сериозно предимство при подбора по документи.
Готови сме да работим и с мотивирани кандидати, без търговски опит, които демонстрират умения за продажби и нагласа за учене
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Води кореспонденцията между фирмата и чуждестранни доставчици на машини;
- Разпределя входящата и изходяща поща;
- Организира транспорт на стоките от доставчиците;
- Подготвя и окомплектова документи, свързани с тържни процедури;
- Подпомага работата на екипа с административни задачи.
Какво Ви предлагаме?
- Възможност за генериране на допълнителен доход, обвързан с индивидуалните резултати в много добре разработен търговски регион;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Професионални обучения и повишаване на квалификацията за мотивирани служители, вкл. Въвеждащо обучение;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, събития за служители, осигурен служебен транспорт от Метростанция ИЕЦ, опция за споделено пътуване, програма за препоръки и др;
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.
