ЗА НАС
Вече 32 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в нашите екипи. Ако и вие търсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
ТЪРГОВСКИ МЕНИДЖЪР
(на бои и консумативи)
Автосервизно оборудване е направление в рамките на Евромаркет Груп, специализирано в доставка, монтаж и сервиз на техника и оборудване за автосервизи и автомивки, както и за бои и консумативи на световноизвестни марки като:
- Spies Hecker - бои и материали за авторепаратура;
- Nason - бои и материали за авторепаратура;
- Sata - пистолети и аксесоари за боядисване;
- 4CR - материали за авторепаратура;
- Kovax - абразиви и консумативи за авторепаратура;
- Festool - професионални инструменти;
- Upol - материали за авторепаратура;
- Vefim - филтри за бояджийки камери.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Предишен търговски опит и познания за авторепаратура (минимум 2 години);
- Владеене на английски език за комуникация с доствчици и на обучения;
- Диплома за завършено висше образованиe;
- Активно шофиране (категория В), с възможност за пътувания до офисите в страната и/или при клиенти;
- Работа с MS Office и ERP System или CRM;
- Умения за водене на преговори и ръководене на хора/екипи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Идентифициране и привличане на нови клиенти в България, специализирани в авторепаратура и свързани индустрии;
- Подпомагане на оперативната дейност на търговските специалисти в страната;
- Актуализиране на ценови листи, пакетни цени и промоционални предложения;
- Разширяване на портфолиото, изготвяне на поръчки и водене на преговори с чуждестранни доставчици на бои и консумативи;
- Организация и участие на клиентски мероприятия;
- Водене на отчетност в ERP и проследяване на ключови индикатори.
Какво Ви предлагаме?
- Изключителни възможности за надграждане на знанията чрез специализирани обучения в чужбина;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за увеличаване размера на възнаграждението, при постигнати резултати;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, служебно облекло и служебен автомобил (след преминаване на постоянен договор) и др;
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания