Администратори, информационни системи в отдел „Обработка на данни“, дирекция „Информационни системи“
Обща характеристика на длъжността:
Администриране и поддържане на банкови програмни системи за осигуряване на непрекъснато и навременно движение на информационните потоци, съгласно техническите спецификации на внедрените информационни технологии и изисквания на функционалните звена в банката.
Изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;
• Предпочитана специалност – в областта на информатиката, математиката, икономиката, информационните системи, компютърните науки;
• Владеене на английски език (писмено и говоримо) – ниво В1 според Европейската езикова рамка;
• Познания и опит в работата с локални мрежи, MS Windows UNIX AIX, Linux;
• Опит в администрирането на бази данни – Oracle DB или други DBMS, както и с PL/SQL;
• Опит в инсталиране, конфигуриране и администриране на информационни системи;
• Добри комуникативни умения;
• Умения за работа в екип и способност за работа под напрежение;
• Способност за работа по различни задачи и проекти едновременно.
За предимство ще се считат:
– познания и умения за работа с ORACLE, SAP, VBA Excel Macros;
– опит в администрирането на приложни информационни системи в банковата или финансовата сфера;
– професионален опит на подобна позиция.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване по следния график:
Приемане на документи до 11.11.2025 г.
Провеждане на писмен изпит до 25.11.2025 г.
Провеждане на събеседване до 09.12.2025 г.
Кандидатите ще бъдат уведомявани своевременно за резултатите от всеки етап.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, копие на диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Предоставянето на съгласие от кандидата е необходимо за целите на разглеждане на подадените документи.
Документи се приемат по един от следните начини: 1. На e-mail: [email protected], като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1481.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.
