Оперативен счетоводител
Основни задължения:
1. Извършва всички дейности свързани с ежедневната обработка и своевременното осчетоводяване на всички първични и вторични счетоводни документи;
- Проверява коректността на заприхождаване на първични счетоводни документи в складова програма;
- Осчетоводява фактури;
- Съставя първични счетоводни документи, мемориални ордери и други във връзка с отразяване на специфични счетоводни операции;
- Изготвя вътрешни справки и отчети – седмични, месечни и годишни, при спазване на установените срокове
2. Участва в инвентаризации, обработва и анализира резултатите от инвентаризациите
3. Изпълнява други задачи, възложени от прекия ръководител, свързани с работата на дружеството, за което се отговаря.
Изисквания:
- Диплом за завършено средно икономическо или висше икономическо образование
- Опит на подобна позиция от 3 до 5 години,
- Компютърна грамотност
- Задължително е да има умения за работа с Microsoft Office.
- Умение за работа в екип;
- Лоялност;
- Комуникативност.
Нашето предложение:
- Стимулиращо възнаграждение;
- Работа в усмихнат и приятен екип;
- Постоянна работа със срок на изпитване от 6 месеца.