ОФИС АСИСТЕНТ
ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина.
За наш клиент, водеща производствена компания, извършваме подбор за позицията ОФИС АСИСТЕНТ
Задължения и отговорности:
• Администрира и обработва потока от входящи и изходящи документи в фирмата.
• Приема входящи обаждания и ги пренасочва към съответните отдели на фирмата.
• Посреща гости, координира срещите и контролира достъпа до офиса на управителя.
• Осигурява офис консумативи и други материали за дружеството – следи наличности и поръчва на доставчици.
• Осигурява всекидневно административна подкрепа на служителите в офисa.
• Изготвя анализи и презентации.
Изисквания:
• Висше образование.
• Добри познания за работа с компютър (Word, Excel, Power point, Outlook).
• Английски език на много добро комуникативно ниво С1.
• Умение за определяне на приоритети в работния процес.
• Много добри комуникативни умения
• Умения за работа в екип.
Работодателя предлага:
• Трудов договор.
• Работа в екип от професионалисти.
• Ваучери за храна.
• Възможност за професионално развитие.
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля, кандидатствайте с актуална автобиография (CV) на български и английски език.
Всички кандидатури разглеждаме конфиденциално!
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Вашите лични данни ще съхраняваме и обработваме с цел подбор за тази или друга позиция за срок от 6 мес., освен ако Вие изрично не изявите Вашето несъгласие.
ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е регистриран посредник за подбор на персонал с лиценз № 3009/22.04.2020.