ЗА НАС
Вече 33 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в нашите екипи. Ако и вие търсите сигурност на работното място в един динамичен пазар, разгледайте следващото предложение за позиция:
ТЪРГОВСКО-ТЕХНИЧЕСКИ КОНСУЛТАНТ -
на чилъри, охладителна техника и термопомпи
гр. София
Евромаркет Компресорс е направление в холдинга, което е представител на световни лидери в производството на индустриално оборудване като:
- Gardner Denver – винтови компресори, вакуум помпи и въздуходувки;
- Pneumofore – централизирани вакуумни инсталации;
- Parker – системи за изсушаване и пречистване на компресиран въздух;
- IHI Dalgakiran – турбокомпресори;
- AKSA – дизел генератори;
- МТА – чилъри;
- Evapco – водоохладителни кули.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Притежава диплома за завършено образование;
- Комуникира на високо, професионално, ниво и има предишен търговски опит;
- Владее (писмен и устен) английски език за ежедневна комуникация и кореспонденция с клиенти и доставчици/производители;
- Активен шофьор е (категория В), с готовност за пътувания до клиенти на територията на Република България;
- Инициативен и активен е и умее да работи в екип.
Предишен опит в продажбата на специализирани машини и техника ще се счита за сериозно предимство при подбора по документи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Проактивно търсене и поддържане на търговски взаимоотношения с потенциални и съществуващи клиенти в България;
- Презентиране на специализираните технологични продукти и консултиране на клиенти по отношение на най-подходящата техника, спрямо техните нужди;
- Изготвяне на оферти и реализиране на продажби на водоохладителни кули, чилъри, охладителна техника, термопомпи и др.;
- Работа с ERP система и MS Office;
- Сътрудничество с колеги от различни екипи за по-качествено обслужване на клиентите и създаване на повече възможности за развитие на пазара.
Какво Ви предлагаме?
- Стимулираща бонусна схема, обвързана със заложени таргети и реализирани индивидуални резултати;
- Трудов договор с пълно осигуряване и 8-часов работен ден, съотв. 5-дневна работна седмица;
- Възможност за професионални обучения и повишаване на квалификацията, вкл. Въвеждащо обучение;
- Социална програма и допълнителни придобивки като Допълнително здравно осигуряване, събития за служители, програми за препоръки, осигуряване на служебен транспорт (от/до метростанция ИЕЦ) и др.
- Предоставяне на автомобил за служебни цели.
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност.
Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.