Администратор офис
Администратор офис Фирма Алдекс 04 ЕООД - Търговско представителство и партньор на Еконт Експрес ООД - търси офис администратор за офис на Еконт в град Пловдив.
Изисквания към кандидатите:
- средно образование;
- готовност за обучение;
- умения за работа в екип;
- умения за работа с клиенти;
- компютърна грамотност;
- желание за дългосрочна работа;
Задължения:
- приема и обработва пратки в офиса;
- приема и извършва плащания, свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи;
- оформя транспортните документи за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите;
Нашето предложение:
- трудов договор, съгласно всички изисквания на българското законодателство
- шестмесечен изпитателен срок;
- работа в екип от професионалисти;
- мотивиращо възнаграждение в зависимост от производителност и качество на работа;
- възможност за обучение в сертифициран обучителен център на Еконт и получаване на сертификат за преминато обучение за II степен на професия офис-администратор;
- възможност да бъдете част от една от най-иновативните компании и лидер на пазара на куриерски услуги;
- Работно време - от 08:30 - 18:00 часа от понеделник до петък и събота от 09:00 до 15:00 по график.през събота.
Ако търсите предизвикателство, динамична работа и отговаряте на посочените изисквания, изпратете автобиография си. След разглеждане на кандидатурите и преценка ще се свържем с Вас с покана за интервю.