Административен асистент
Фирма, извършваща транспортни и куриерски услуги търси опитен и динамичен специалист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица с работно време от 9 до 18 ч.
Задължения:
- Отговаря за обработка на документи и запитвания
- Следи сроковете на застраховки на превозните средства
- Предлага сключване на договори или анекси със застрахователи
- Работи по системата за Защита на личните данни
- При нужда коминикира с държавни институции
- В определени срокове изпраща уведомления до различни инстанции
- Изпълнява задачи поставени от Управителя на фирмата
- Работи в екип с офисите в страната
Изисквания:
- Образование- мин. средно
- Отлична компютърна грамотност
- Опит в административна работа
- Умение за работа с документи и институции
- Познания в застрахователния бранш- предимство
- Точност и коректност
- Умение за работа в екип
Ако позицията представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография.