ЗА НАС
Вече 33 години, ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и индустриална техника в страната.
Какво стои зад този успех? – Ясна визия, отдадена работа и много доволни клиенти.
За нас, грижата за хората, не е само модерна фраза. Вярваме и помагаме на всички служители, показали потенциал, лоялност и желание за развитие, да ги реализират в нашите екипи.
В момента търсим ангажиран и опитен ЕКСПЕРТ, УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ, който да подпомага дейността на HR отдела и да съдейства за ефективното изпълнение на ежедневните процеси, свързани с грижа за нашите служители, социални програми и ЧР активности в организацията.
Какво трябва да притежава
идеалният кандидат?
- Притежава диплома за завършено висше образование в специалност Управление на Човешки ресурси, ИОТ или друга релевантна;
- Има предишен опит като експерт, подбор на квалифициран персонал и/или HR Supervisor (минимум 3 години);
- Демонстрира високо ниво на компютърна грамотност, включително работа с MS Office, социални медии и AI инструменти;
- Успешно работи в динамична среда, управлява приоритети и поддържа ефективна и гъвкава комуникация с различни профили кандидати и служители;
- Ръководи се от самокритичност, дискретност и желание за постоянно усъвършенстване.
Шофьорска книжка и предишен опит в ЧР отдел на международна корпоративна структура ще се смятат за сериозно предимство при подбора по документи.
Какви ще бъдат
Вашите отговорности?
- Подпомага управлението на промяната чрез внедряване и прилагане на съвременни политики в областта на УЧР, водещи до реални резултати за бизнеса;
- Участва в администрирането на социалните придобивки и комуникацията със служителите;
- Партнира си с външни доставчици и се включва при организирането на тиймбилдинги, поръчка на работно облекло и обувки и др.;
- Активно участва в процеса по подбор и избор на персонал в страната (end-to-end), намирайки най-подходящите канали и подходи за целта;
- Съдейства при организиране на обучения (вкл. за колеги от офисите в страната), вътрешни инициативи и програми;
- Следи и анализира тенденциите на пазара на труда, участва в кариерни форуми, събития и партньорства с институции;
- Проследява KPIs и оптимизира процесите, в които участва;
- Изготвя документи, справки и анализи, подпомагащи отчетността и развитието на HR дейността в отдела.
Какво Ви предлагаме?
- Сигурно и стабилно работно място с трудов договор при пълно осигуряване, 8-часов работен ден и 5-дневна работна седмица;
- Възможност за професионално развитие и надграждане на компетенциите в УЧР;
- Участие в корпоративни събития и инициативи, насочени към изграждане на силна работодателска марка и сплотен екип;
- Опция за работа от вкъщи – до 2 дни седмично;
- Социална програма и допълнителни придобивки, включващи:
- Допълнително здравно осигуряване;
- Осигурен служебен транспорт и/или споделено пътуване до/от метростанция;
- Програми за препоръки, програми за подпомагане на членове на семейството и др.;
- Възможност за закупуване на карта Multisport за насърчаване на здравословния и активен начин на живот.
Ако описаната позиция отговаря на Вашия опит и професионални интереси, моля, изпратете автобиография, съдържаща актуални данни и форми за контакти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност. Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме, съгласно законовите изисквания.
