Festo е световен лидер в областта на технологиите за автоматизация със седалище в Германия. Ние неизменно създаваме оригинални технологични решения за изпълнение на продуктови концепции. Като работодател правим всичко по силите си, за да дадем възможност на новаторските идеи да бъдат превърнати в дела. Какво очакваме от Вас? Да мислите извън шаблоните. Да имате желание да опитвате нови неща. Да допринасяте със собствени идеи. Да оползотворявате предоставяните от нас творческа свобода, широки възможности за развитие и достъп до най-добри практики. Накратко, изправете се пред нови предизвикателства като инженер – част от производствения екип във вълнуващия свят на Festo!
Във връзка с разрастване на дейността на „Фесто Производство“ и разширяване на екипа си, отдел Материално стопанство и закупуване търси да назначи:
Складов оператор
Описание на длъжността:
• Изпълнява дейностите по получаване на пратки, приемане, заскладяване и изтегляне на материалите и на дейностите по съхраняване, палетизиране и експедиция на пратки;
• Поддържа складовите помещения, съоръженията за складиране на материалите и съдовете за складиране в изправно и функционално състояние;
• Поддържа и отговаря за подредбата и обозначението на материалите в складовете, гарантиращи експедитивното им и безпроблемно обслужване (настаняване, респ. изтегляне на материалите от складовите места), спазвайки FIFO –принципа;
• Точно, правилно и добросъвестно извършва дейностите по идентификация, измерване, претегляне и преброяване на материалите;
• Участва в товаро-разтоварни работи и дейности, свързани с вътрешнозаводския транспорт до складовите площи;
• Подготвя и доставя материали до производствените звена;
• Създава логистични рекламации при получаване на доставките;
• Работа на смени.
Технически компетенции:
• Средно образование;
• Добра компютърна грамотност – MS OFFICE;
• Опит в работа с ERP система ще се счита за предимство;
• Правоспособност за управление на електрокари, мотокари, високоповдигачи е предимство;
• Свидетелство за управление на МПС, кат. В
Професионални компетенции:
• Професионален опит в областта ще се счита за предимство;
Личностни компетенции:
• Умения за вземане на своевременни решения и поемане на отговорност в динамична и променяща се среда;
• Ориентация към постигане на резултати и изпълнение на целите;
• Фокус върху стойността за вътрешните и/или външните клиенти;
• Умения за сътрудничество и работа в екип, както и умения за работа в мултикултурна среда;
• Мислене извън рамките - ориентация към непрекъснатото подобрение и креативност;
• Отвореност към промяната и придобиване на нови знания и умения, гъвкавост и адаптивност.
Компанията предлага:
• Мотивиращо възнаграждение;
• Богат набор от допълнителни придобивки;
• Възможност за професионално развитие и обучение.
В случай, че отговаряте на изброените изисквания и желаете да кандидатствате по тази обява, е необходимо да изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Документите за кандидатстване ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност и при спазване на разпоредбите на ЗЗЛД.