Старши експерт
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА КОНКУРС
На основание чл. 10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл. 13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А М:
1. Конкурс за едно работно място на длъжност старши експерт в дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация - Враца.
2. Кратко описание на длъжността: Подпомага областния управител при осъществяването на неговата дейност и упражняване на правомощията му в сферата на управлението на имотите и вещите - държавна собственост, предоставени на областния управител за нуждите на областната администрация и за материално-техническото снабдяване като анализира и разработва предложения за решения на управленски проблеми, концепции и проекти на актове на областния управител в областта си на дейност. Създава и поддържа актуална база данни за тях.
3. Кандидатите за заемане на длъжността трябва да отговарят на следните минимални изисквания:
· да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;
· минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността - да имат завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;
· предпочитано професионално направление : икономика;
· Минимален ранг за заемане на длъжността - IV младши;
· Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 1 година;
4. Други изисквания към кандидатите, на които те следва да отговарят с оглед нуждите на работодателя:
· компютърна грамотност;
· познания на нормативната уредба, касаеща дейността;
· работа със специализиран софтуер.
5. Минимален размер на основната заплата: 1077.00 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация – Враца.
6. Конкурсът се провежда на два етапа:
· тест;
· интервю.
7. Необходими документи за участие в конкурса:
· Писмено заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
· Декларация от лицето по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
· оригинал и копие на диплома за завършена степен на висше образование „Бакалавър”. Ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
· копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
· други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
· оригинал на документ за самоличност за сверяване на данните.
8. Място и срок за подаване на документите
· област Враца, гр. Враца, Областна администрация - Враца, бул. „Демокрация” № 1, Център за административно обслужване; тел. 092/66-14-29;
· документите следва да бъдат представени в 10 /десет/ дневен срок, считано от датата на публикуването на настоящата обява. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис;
· при подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
9. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
10. Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да се обявяват в интернет страницата на Областна администрация-Враца: https://vratsa.government.bg
11. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, подадени след изтичане на срока не се регистрират. Заявления, подадени по електронен път и неподписани с електронен подпис не се регистрират.
.
НИКОЛАЙ НИКОЛОВ /п/
Областен управител на област Враца