Началник на сектор
МИНИСТЕРСТВО НА
ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
София 1000, ул. „Шести септември“ № 29,
рег. № 8121р-11109, екз. № 1
16.06.2025 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл), т. I от МЗ № 8121з-68/22.01.2025 г., за възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи, и заповед № 8121К-6119/09.06.2025 г., обявявам конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност, както следва:
НАЧАЛНИК НА СЕКТОР
„Приемане на спешни повиквания“ към отдел „Районен център 112 — Варна“ при
дирекция „Национална система 112“ - МВР,
длъжностно ниво: 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: ръководно ниво 8, минимален ранг - III младши
I. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатите да имат придобита минимална образователно-квалификационна степен на висшето образование „бакалавър” по смисъла чл. 42, ал. 1, т. 1, буква “б” от Закона за висшето образование;
2. Област на висшето образование – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионално направление – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
4. Да имат минимален професионален опит - 3 година или минимален ранг - III младши.
5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
6. Кандидатите да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация до ниво на сигурност „Поверително“.
Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
IІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Изготвя графици за работа, сведения за изработените часове и друга необходима документация за служителите в сектора;
- Осъществява контрол на качеството на работата и теоритичната подготовка на операторите;
-Анализира процеса по обслужване на спешните повиквания към ЕЕН 112 и предлага мерки за организационното и методическото му усъвършенстване;
- Участва в изготвянето на нормативни документи, касаещи спешните повиквания;
- Организира, провежда и отговаря за професионалната подготовка на служителите от сектора;
- Подготвя справки, анализи, доклади, отчети и планове за дейността на сектора;
- Изготвя справки и отговори на писмени искания за данни от регистъра на спешните повиквания;
- Организира и контролира деловодната дейност, снабдяване с канцеларски и хигиенизиращи материали.
IІI. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
- Интервю.
IV. Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 1077 лв. до 1900 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение № 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец.
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг (при наличие на такъв);
6. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VI. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите могат да бъдат подавани лично или чрез пълномощник в 10 дневен срок от публикуване на обявлението, всеки работен ден от 8:30 до12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч. на адрес: гр. Варна, ул. „Д-р Лудвиг Заменхов“ № 38, телефон за справки и допълнителна информация - 02/960 10 327.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документите по електронен път кандидатите следва да проверяват статуса на същите на горепосочения телефонен номер.
VII. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявявани на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси“ - МВР - в интернет и интранет.
Копие от обявлението да се изпрати на дирекция „Човешки ресурси“ - МВР и на дирекция „Национална система 112“ - МВР, за сведение и изпълнение.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР: /п/
Лилия Бочева