Главен счетоводител в Дирекция „Административно управление” на Фонд „Научни изследвания“
1. Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 работно място.
2. Кратко описание на длъжността: – планира, организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на Фонда, организира и контролира дейността по подготовка и разпределяне на бюджета на Фонда, подписва всички документи от финансов и имуществен характер, баланса, счетоводни отчети, подпомага ръководството при осъществяването на финансово-счетоводната дейност.
3. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- минимална образователно-квалификационна степен, необходима за заемане на длъжността – магистър;
- минимален професионален опит за заемане на длъжността: 3 години, придобит в областта на счетоводството, външния и вътрешния финансов одит или
- минимален ранг за заемане на длъжността - III младши ранг.
4. Допълнителни изисквания за длъжността:
- предпочитана област, по която е придобито образованието – „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления „Икономика“.
5. Минимален размер на основната заплата – 1 077 лв.
- основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
6. Начин за провеждане на конкурса:
· решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· интервю
7. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление по образец - Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора по мобилност на държавни служители;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
(Документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави, се представят след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация.)
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова, служебна, осигурителна книжка и др.
8. Място и срок за подаване на документи:
Подаването на заявлението и приложенията към него може да се извършва лично или чрез пълномощник на адрес: гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ № 239Б, ет.3, деловодство, телефон 02/444 27 28 всеки работен ден от 10:00 до 16:00 часа или по електронен път на електронен адрес: [email protected] /подписани с електронен подпис от кандидата/.
Краен срок за подаване на документи, включително подадени по електронен път – до 16:00 часа на 27.11.2025 г. включително.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронна поща.
9. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – на електронна страница на Фонд „Научни изследвания“ www.bnsf.bg.
10. Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Образци на заявление за участие в конкурса и на декларация може да се изтеглят от раздел „Конкурси“ на сайта на Административния регистър: https://iisda.government.bg/competitions.