Главен експерт
ОБЯВЛЕНИЕ
Националният съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти (НСЦРЛП), бул. “Акад. Иван Евстр. Гешов“ № 15, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-10-129 от 03.10.2025 г. на председателя на НСЦРЛП, обявява конкурс за длъжността „главен експерт” в отдел „Управление на режимите и аналитични дейности“, в дирекция „Управление, анализи и контрол“, при следните условия:
Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията :
· образование: висше
· степен на образование: бакалавър;
· професионален опит: не по – малко от 3 години;
или минимален ранг за заемане на длъжността – IV- ти младши.
Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
· кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
· компютърни умения – Microsoft Office/Word,Excel/, интернет браузер и електронна поща;
· владеене на чужд език;
·познаване на нормативните актове в областта на ценообразуването и реимбурсирането на лекарствените продукти.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:
· заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
· декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
· копие от диплома за висше образование;
· копия от документи за придобита допълнителна квалификация в случай, че има такава;
· копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
· копия от други документи по преценка на кандидата;
· автобиография
Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10 /десет/ дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса или до 16:00 часа на 13.10.2025 г. :
· Лично от кандидатите или чрез пълномощник, снабден с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс, на бул. „Иван Евстр. Гешов“ № 15, ет. 11, стая № 25, от 09:00 ч. до 16:00 ч.
· по електронен път на електронна поща: irina.stanislavova@ncpr.bg, като в този случай заявлението и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Начин на провеждане на конкурса:
- чрез решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, и провеждане на интервю.
При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и същите ще бъдат уведомени за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове.
Съобщенията във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на НСЦРЛП – www.ncpr.bg.
Кратко описание на длъжността:
Съгласно длъжностната характеристика за длъжността, главният експерт в отдел „Управление на режимите и аналитични дейности“: участва в организирането и подготовката на заседанията на Националния съвет, изготвя дневния ред на заседанията на Националния съвет; води служебен регистър на протоколите от заседанията на Съвета; изготвя отговори и становища по писма, молби и предложения от заявителите по административни процедури; участва в дейности по организиране и координиране работата на външните експерти за изготвяне на медицинска оценка и/или фармако-икономическа оценка на подадените заявления по процедури по Наредбата, както и по решение на Съвета; окомплектова постъпилите преписки с изготвените становища (юридическо, икономическо, медицинско, фармако-икономическо) и ги предоставя на определения от председателя член на Съвета за изготвяне на експертен доклад; изготвя справки за взетите решения от заседания на Съвета, за публикуване в интернет страницата на Съвета; извършва текущи справки за изпълнение на нормативно определените срокове по заявените административни услуги; извършва окомплектоване на жалби до Комисията по прозрачност; проследява сроковете за обжалване по реда на АПК на връчените решения и след изтичането им насочва чрез АИС решенията за вписването им в публичните регистри; ежемесечно обобщава данните, свързани със специализираната дейност на отдела за изготвяне на ежегоден доклад за състоянието на администрацията; изготвя проекти на решения на Съвета въз основа на протоколите от проведените заседания и ги представя за съгласуване на член на Съвета и за подпис на председателя;
Размер и начин на определяне на основната месечна заплата за длъжността – от 1077.00 лв. до 1950 лв. (за първа степен), съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация (в сила от 01.01.2025 г.). При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 3 и ал. 4 от Закона за държавния служител и чл. 7, ал. 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Лице за контакти:
Ирина Станиславова – главен експерт в дирекция АПОФД
Тел: 02/8953 124