"Главен експерт“ в отдел „Управление на собствеността и Национална детска болница“, дирекция „Публични предприятия и упр
Кратко описание на длъжността:
Съдейства за осъществяването на мониторинг и контрол върху финансовото състояние на лечебните заведения за болнична помощ-търговски дружества, чрез събиране, обобщаване и анализ на данните от дейността. Изготвяне на предложения за подобряване на управлението и организацията на търговските дружества с държавно участие в капитала-публични предприятия.
Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен – бакалавър;
2. Професионална област – Социални стопански и правни науки;
3. Професионално направление – Икономика;
4. Минимален ранг за заемане на длъжността - III младши ранг и/или професионален опит – 3 години.
Допълнителна квалификация/обучение:
- преимущество е притежаването на професионален опит в областта на търговските дружества-лечебни заведения;
- да познава законовите и подзаконови нормативни актове, необходими за изпълнение на преките му задължения;
- компютърна грамотност.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител. Индивидуалният размер на основната месечна заплата за длъжността се определя в степен на основна заплата в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 - 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите на Министерството на здравеопазването.
Срок и място за подаване на документи:
1. Министерството на здравеопазването.
2. Адрес: гр. София, пл. „Света Неделя“ № 5, Център за административно обслужване.
3. В срок от 10 дни от публикуването на обявата кандидатите да представят лично или чрез упълномощено лице необходимите документи за участие в конкурс на служител в Центъра за административно обслужване на Министерството на здравеопазването.
Необходими документи за участие в конкурса:
1. заявление по образец за участие в конкурс - Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/;
2. декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
3. копие от диплома за завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ от професионална област – Социални стопански и правни науки;
4. копие от официални документи, удостоверяващи притежаването на 3 години професионален опит: трудова книжка и/или служебна книжка и/или осигурителна книжка и др.;
5. подробна автобиография;
6. копие от документ за придобит ранг (ако притежават такъв);
7. копие от документ за компютърни умения (ако притежават такъв);
8. други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Професионалният опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официални документи, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
2. Провеждане на интервю.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: интернет страницата на Министерството на здравеопазването: www.mh.government.bg и информационното табло в сградата на Министерството на здравеопазването, гр. София, пл. Света Неделя № 5.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите могат да се подадат и по електронен път на адрес: [email protected], като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл, декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл и информирано съгласие по Закона за защита на личните данни следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.